شناور بادی کودک با طرح سفره ماهی

INTEX 57550

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,410,000
1,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک با طرح سفره ماهی از سری محصولات پر طرفدار از نظر جنس و کیفیت ، توانسته با ظاهر خاص خود توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب نماید .

شناور بادی کودک با طرح سفره ماهی یکی از جدید ترین و مهیج ترین تشک های بادی تفریحی با طراحی مشابه به یک سفره ماهی بوده که برای سنین بالای 3 سال تولید و عرضه شده است . اساس کار شناورهای بادی روی آب این بوده که فرد را با حفظ ایمنی کامل بر روی سطح آب به صورت شناور نگه دارد ، به همین دلیل می توانید کودکان خود را بدون نگرانی بر روی این کالای بادی قرار داده و اوقات خوشی را برایشان به ارمغان بیاورید . از سوی دیگر سطح این محصول به صورت افقی تعبیه شده که ساختاری مواج به کالا بخشیده و این امر موجب ضدتعریق شدن بدنه محصول شده زیرا گردش هوا به صورت آزادانه بین بدن شخص و رویه محصول انجام خواهد شد . علاوه بر اینکه ظاهر کالا نقش مهمی بر جذب افراد دارد ، دومین نکته ای که خریداران به آن توجه دارند جنس بدنه کالا بوده . برای ساخت این شناور بادی کودک نیز از پی وی سی دو لایه استفاده شده چرا که یک جنس مقاوم و با دوام با طول عمر بالا در برابر عوامل محیطی ، رطوبت ، گرما و سرما ، نور مستقیم خورشید می باشد . نکته دیگر از این محصول می توان به راه اندازی آسان آن اشاره نمود که می توانید از طریق دریچه هوایی که بر روی بدنه کالا تعبیه شده است توسط یک پمپ باد دستی اقدام به پر کردن هوای درون آن کنید و همچنین در صورت عدم استفاده نیز می توانید در سریع ترین زمان ممکن آن را خالی نمایید . جهت سفارش این کالا می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی آن را با صرف کمترین هزینه خریداری کنید . 

 نوع  تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 تحمل وزن  60 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC دو لایه
 پمپ  __
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول  INTEX 57550

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...