شناور بادی کودک با طرح تخته موج

intex 58165NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
1,700,000
1,570,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک با طرح تخته موج با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه، محصولی پرفروش در فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس یه همراه اقلام همراه و ارسال رایگان

شناور بادی کودک با طرح تخته موج از متفاوت ترین تشک های بادی های تفریحی بوده که برای استفاده سنین کودکان در سال جدید میلادی توسط شرکت مشهور اینتکس طراحی و روانه بازار جهانی شده است. این شرکت با ایده و خلاقیت طراحان و متخصصان حرفه ای در این زمینه، با رعایت استانداردهای جهانی این شناور بادی کودک را با طراحی و ظاهری فوق العاده شبیه به تخته موج به بازار های ایران معرفی کرده است، و با طراحی مدرن و منحصر به فردی که داراست یک محصول جذاب و دوستداشتنی را همراه با ساختاری مقاوم و با دوام خلق کرده است، به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. همانطور که می دانید پس از توجه افراد به شکل ظاهر محصول، جنس بدنه کالا نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرد، چرا که ارتباط مستقیمی بر دوام و طول عمر کالا خواهد داشت، به همین دلیل شرکت سازنده برای ساخت این شناور بادی روی آب از PVC طرح چرم و طرح دار استفاده کرده که قابلیت انعطاف پذیری، مقاومت و ضد آب بودن به کالا بخشیده تا در برابر برخورد با سطح آب و دیگر عوامل محیطی از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد. لازم به ذکر است در بخش های کناری این شناور بادی روی آب نیز یک دستگیره تعبیه شده تا شخص استفاده کننده از طریق آن در هنگام لغزش، تعادل خود را حفظ نماید. در ارتباط با نصب و راه اندازی این کالای بادی نیز باید عنوان کرد در ابتدا آن را در یک سطح صاف قرار داده و توسط یک پمپ باد دستی مخصوص از طریق دریچه بادی که بر روی بدنه کالا نصب شده در مدت زمان 3 الی 4 دقیقه اقدام به راه اندازی آن کنید. همچنین می توانید این شناور با کیفیت و متفاوت را با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی سنتر اینتکس در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی این محصول را برای برا ارسال کنید و یا آن را توسط برچسب تعمیری که در کنار بسته عرضه می شود به سادگی اقدام به تعمیر نمایید. هم اکنون در صورت تمایل به خرید این شناور بادی می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس این محصول با کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید .

 نوع تفریحی
 طول 112 سانتی متر
 عرض  62 سانتی متر
 ارتفاع 19 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC ضخیم
 پمپ باد _
 وزن 1.5 کیلو گرم
 کد محصول  intex 58165NP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...