شناور بادی طرح قو اینتکس

intex 57557NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,310,000
1,275,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی طرح قو اینتکس نمونه ای دیگر از محصولات جدید اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی با قیمتی مناسب و ارزان ، همراه با کیفیتی عالی توسط نمایندگی سنتر اینتکس به فروش می رسد .

شناور بادی طرح قو اینتکس از دیگر محصولات کمپانی اینتکس که به تازگی روانه بازار ایران شده است . این محصول با بهره گیری از طرح قو ، ظاهری شکیل و فانتزی به محصول بخشیده و توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کرده است . رویه بدنه ی این محصول از پی وی سی طرح چرم و قسمت کف آن از پی وی سی چند لایه ساخته شده که موجب افزایش مقاومت محصول در برابر ساییدگی ، رطوبت و اشعه خورشیدی شده است . همچنین بخش میانی نشیمنگاه این کالا ، همراه با اندکی بر آمدگی ، به صورت مواج و شیار دار طراحی گردیده که به همین جهت باعث شده سطحی نرم و راحتی را با خود به همراه داشته باشد . قابل ذکر است برای راه اندازی این شناور بادی لازم به شیوه خاصی نیست و با استفاده از  پمپ باد دستی که در کنار این محصول برای شما در نظر گرفته شده است می توانید و از طریق دریچه های بادی که بر روی این کالا تعیبیه شده ،  اقدام به باد کردن آن کنید که در کوتاه ترین زمان انجام می گیرد . همچنین از دیگر نکات مثبت این شناور بادی می توان به دستگیره مشکی رنگی که بروی کالا قرار گرفته است اشاره کرد که به کمک آن می توانید در هنگام نشستن بر روی محصول با در دست گرفتن آن امنیت خود را بالا ببرید . علاوه بر این رنگ بدنه این محصول به صورت یکدست سفید و بخش سر این پرنده نیز به صورت مشکی طراحی شده که تمام این موارد باعث زیبایی بیشتر و طراحی دقیق ، این محصول را محبوب ساخته و خریداران بسیاری را به خود جذب کرده است . همچنین این کالا برخلاف وزن بسیار سبکی که دارد داری تحمل وزن بالایی می باشد و همه ی افراد با هر سنی می توانند از این محصول بادی استفاده نمایند . هم اکنون می توانید این کالا را از فروشگاه سنتر اینتکس با قیمتی مناسب همراه با 48 ساعت مهلت تست ، خریداری نمایید و در اسرع وقت درب منزل کالا را دریافت کنید . 

 نوع تفریحی
 طول 103 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
 جنس بدنه  pvc طرح چرم
 پمپ دارد
 نوع پمپ دستی
 کد محصولintex 57557NP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...