شناور بادی روی آب گرد طرح دار

bestway 43195

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,650,000
1,610,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب گرد طرح دار نمونه ای دیگر از محصولات تولید شده همراه با ساختاری مستحکم ، یکی از پر فروش ترین محصولات موجود در فروشگاه سنتر اینتکس می باشد .

شناور بادی روی آب گرد طرح دار یک محصول پرکاربرد و در عین حال زیبا که با توجه به طراحی خاص خود ، یک پیشنهاد عالی برای خرید شما و ایجاد تفریح و سرگرمی ، بر روی استخرهای خانگی شما و دیگر آب های آرام می باشد . ساختار این محصول به صورت گرد طراحی شده است که ابعاد و سایز آن متناسب با یک فرد بزرگسال ساخته شده است تا در هنگام استفاده فضای ایده آلی را تداعی کند و امکان دراز کشیدن و استراحت را برای شما فراهم سازد . همچنین بخش مهم این محصول یعنی نشیمنگاه آن همانند دیگر محصولات تولید شده به صورت مواج ساخته شده است که نرمی و انعطاف بالایی به کالا بخشیده است و شما می توانید در روز های گرم تابستان بر روی این شناور بادی روی آب بدون ایجاد تعریق بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه نمایید . ساختار بدنه این تشک بادی روی آب از پی وی سی رنگی می باشد که رنگ های استفاده شده در آن زیبایی محصول را چندین برابر کرده است ، پی وی سی یکی از بهترین جنس مقاوم در ساخت محصولات بادی می باشد چرا که کاملا ضد آب بوده و طول عمر بالایی برخوردار است ، همچنین در برابر اشعه نور خورشید و دیگر عوامل محیطی بسیار مستحکم بوده ، به همین دلیل می توانید با خیالی راحت از این محصول بادی روی آب در استخر های روباز استفاده کنید . برای راه اندازی این کالا نیز به یک پمپ بادی مخصوص نیاز دارید تا از طریق محفظه های بادی که بر روی کالا تعبیه شده است در سریع ترین زمان ممکن آن را راه اندازی کنید و مورد استفاده خود قرار دهید . این تشک بادی را می توانید به همراه اقلام همراه مانند دفترچه راهنما ، ضمانت تست 48 ساعته و یک بر چسب تعمیرات از نمایندگی اینتکس با قیمتی ارزان تحویل بگیرید .

 نوع تفریحی
 قطر 188 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
 تحمل وزن  90 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC رنگی
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 پمپ __
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول  bestway 43195

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...