شناور بادی روی آب طرح لاک پشت

57555 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,520,000
1,480,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح لاک پشت دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم در برابر آسیب دیدگی ، قابل استفاده برای تمام  افراد طراحی شده است  و همراه با 48 ساعت مهلت تست قابل خرید از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس می باشد .

شناور بادی روی آب طرح لاک پشت از جذاب ترین محصولات تولید شده از کارخانه اینتکس می باشد که با طراحی خاص و بی نظیر خود شبیه به یک لاک پشت با نقش گل های دریایی ، توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند . در ساختار ظاهری این شناور بادی علاوه بر شکل و طرح خود ، از رنگ های فوق العاده ای در آن استفاده شده است که به همین سبب می توان آن را در لیست پرفروش ترین محصولات بادی قرار داد . از دیگر مزایای مهم این کالا می توان به نشیمنگاه این محصول اشاره نمود که به صورت مواج در نظر گرفته شده است تا بدن شما را در بهترین حالت ممکن قرار دهد و مانع از خستگی شما شود ، همچنین این ویژگی مانع از سر خوردن به درون آب می شود . علاوه بر این وجود دو عدد دستگیره پلاستیکی در قسمت جلویی این کالا ایمنی شما را تضمین می کند تا هنگام لغزش توسط آن تعادل خود را حفظ نمایید . ابعاد این شناور بادی به گونه ای ساخته شده است تا فرد مصرف کننده فضای کافی برای نشستن و خوابیدن داشته باشد . در رابطه با جنس بدنه کالا لازم به عنوان است که شرکت تولید کننده جنس رویه این کالا را از وینیل ساخته است که علاوه بر زیبایی ، طول عمر و مقاومت بالایی به محصول بخشیده است . به همین دلیل این شناور بادی روی آب بسیار مستحکم در برابر آسیب دیدگی ها می باشد تا با خیالی آسوده و راحت بتوانید از این کالا بدون نگرانی از سایش و اشعه خورشیدی در فضای باز نیز استفاده نمایید . راه اندازی کالا نیز به آسانی توسط یک عدد پمپ باد دستی از طریق محفظه های بادی که بر روی آن نصب شده است  امکان پذیر می باشد . همچنین در صورت آسیب دیدگی های جزئی و کوچک می توانید با استفاده از برچسب تعمیراتی که در اختیار شما قرار می گیرد ، آن را به راحتی تعمیر نموده و مجددا استفاده نمایید . جهت خرید این تشک بادی می توانید به صورت اینترنتی و حضوری از نمایندگی اینتکس اقدام به خرید آن کنید و در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید .  

 نوع تفریحی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 170 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل براق
 پمپ _
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول 57555 intex

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...