شناور بادی روی آب طرح قو

bestway_41120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,590,000
1,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح قو محصولی زیبا و مرغوب از نظر کیفیت ، بسیار مناسب برای استفاده تمام رده های سنی ، همراه با ساختاری مقاوم که جهت تفریحات آبی طراحی و توزیع گردیده است .

شناور بادی روی آب طرح قو نمونه ای دیگر از محصولات تولید شده از برند بست وی ، که با ساختاری فوق العاده بی نظیر با بهره گیری از طرح قو ، که با ساخت و نقش سه بعدی سبب شده تا ظاهری جذاب و زیبایی را در این تشک بادی شاهد باشیم . علاوه بر ظاهر و طرح کیفیت و جنس کالا نیز از اهمیت ویژه ای در بین مردم برخوردار است ، این کالا نیز از رویه ای از جنس وینیل چرم و براق ساخته شده است که رایج ترین جنس برای تولیدات محصولات بادی می باشد که بسیار نرم و در عین حال مستحکم در برابر ساییدگی و پوسیدگی می باشد . همچنین برای قسمت کف و کناره های کالا نیز از وینیل دو لایه و ضخیم ساخته شده است که مقامت کالا را چندین برابر کرده است . از دیگر نکات و مهم ترین مورد درباره این کالا باید عنوان کرد که نشیمنگاه این محصول و مرکز آن نیز به صورت گرد و فرو رفته طراحی شده است که به همین منظور سبب می شود در هنگام استفاده از ایت شناور بادی تعادل خود را حفظ کنید با در اختیار داشتن فضای زیاد به بهترین شکل ممکن بر روی این محصول به استراحت بپردازید . همانطور تعبیه دو عدد دستگیره بر روی بدنه این کالا ، ایمنی شما را تضمین می کند که این نیز از دیگر ویژگی های این کالا به شمار می آید . لازم به ذکر است ابعاد محصول به گونه ای طراحی شده که یه فرد بزرگسال می تواند به راحتی از این کالا استفاده نماید . همچنین برای راه اندازی کالا نیز احتیاج به شیوه ی خاصی نیست و فقطتوسط پمپ های بادی مخصوص و دستی این محصول بادی را از طریق محفظه هایی که بر روی این کالا نصب شده است آن را در مدت زمان 3 الی 4 دقیقه راه اندازی کنید . علاوه بر این در صورت بروز آسیب دیدگی های احتمالی می توانید از طریق برچسب تعمیرات که نمایندگی اینتکس برای اطمینان خاطر مشتریان در اختیارشان قرار داده است اقدام به تعمیر کالا نمایید . جهت خرید این شناور بادی می توانید این کالا را از فروشگاه سنتر اینتکس به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنید  . 

 نوع تفریحی
 طول 169 سانتی متر
 عرض 169 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 تحمل وزن  100 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل دو لایه
 پمپ _
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول bestway_41120

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...