شناور بادی روی آب طرح طوطی

bestway 41127

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,620,000
1,580,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح طوطی یکی از بهترین نمونه شناور های بادی موجود در فروشگاه سنتر اینکس می باشد که همراه با کیفیتی فوق العاده و ظاهری متفاوت ، مناسب برای استفاده بزرگسالان و نوجوانان طراحی و عرضه به بازار جهانی ایران گردیده است .

شناور بادی روی آب طرح طوطی از دیگر محصولات تفریحی بر روی آب بوده است که با طراحی جذاب و بی نظیری که داراست توانسته خریداران و مشتریان بسیاری را به خود جذب نماید . این محصول بادی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات روی آب مخصوص آب های آرام و کم عمق استخرها ، دریاچه و ساحل می باشد که در لیست پر فروش ترین تشک های بادی قرار گرفته است . در خصوص ظاهر این محصول همانطور که مشاهده می نمایید از طرح طوطی بهره گرفته شده است که ظاهری دوستداشتنی و خاص به محصول بخشیده است . همچنین رنگ های استفاده شده در این کالا باعث شده محصولی چشم نواز و گرافیکی تداعی شود . ابعاد این کالا به گونه ای طراحی گردیده تا یک فضای بزرگ و ایده آل برای یک شخص بزرگسال فراهم شود ، همچنین دم بلند این شناور بادی سبب شده است که این تشک مساحت بیشتری داشته باشد تا استفاده کننده در صورت نیاز بتواند به منظور آفتاب گرفتن و یا استراحت از این محصول با خیالی آسوده استفاده کند . از دیگر ویژگی های مثبت این کالا می توان به نشیمنگاه و بخش مرکزی آن اشاره نمود که به صورت گرد و مواج ساخته شده است که نرمی و انعطاف پذیری بالایی به محصول داده است و سبب حفظ تعادل شما در هنگام استفاده می شود ، البته وجود دو عدد دستگیره نیز در کناره های سر این طوطی ایمنی شما را نیز تضمین می نماید . از دیگر موارد مهمی که می بایست در رابطه با این محصول به آن اشاره نمود جنس بدنه این شناور بادی می باشد که بر طول عمر و دوام کالا بسیار موئثر می باشد . این کالا از پی وی سی رنگی تهیه شده است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر ساییدگی و پوسیدگی ، از نرمی و راحتی بسیار  مطلوبی نیز برخوردار می باشد تا بتوانید با خیالی آسوده در هر فضایی از آن استفاده نمایید . در خصوص راه اندازی کالا نیز لازم به ذکر است که این محصول نیز همانند دیگر محصولات بادی توسط انواع پمپ های بادی دستی و یا برقی ، در سریع ترین زمان ممکن امکان پذیر می باشد . همچنین در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیراتی که در اختیار شما مشتریان قرار می گیرد اقدام به تعمیر آن کرده و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصین شرکت بسپارید . 

 نوع
 طول 203 سانت یمتر
 عرض 132 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 جنس بدنه  PVC رنگی
 پمپ _
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول bestway 41127

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...