شناور بادی روی آب طرح طاووس

bestway 41101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
2,520,000
2,480,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح طاووس محصولی استاندارد با طراحی بدنه منحصر به فرد، که برای استفاده در آب های آرام برای استفاده تمام سنین طراحی و تولید شده است.

شناور بادی روی آب طرح طاووس یکی از متفاوت ترین نمونه های محصولات تفریحات آبی بوده که برای استفاده تمام سنین در سال جدید میلادی توسط شرکت مشهور بست وی طراحی و روانه بازار شده است. این شرکت با اتکا به موارد مهم و اساسی در رابطه با این نوع از محصولات توانسته با طرح طاووس به بازار های جهانی معرفی شود. همچنین این محصول با ارگونومی و طراحی مدرن و منحصر به فردی که داراست یک محصول جذاب و دوستداشتنی را بوجود آورد که از طول عمر بالا و ساختار بدنه ی مقاوم برخوردار بوده که به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در زمان خرید این محصول بادی علاوه بر شکل ظاهری از دیگر نکاتی که توجه خریداران را به خود جلب می کند مربوط به جنس بدنه کالا می باشد که ارتباط مستقیمی بر دوام و طول عمر کالا دارد، به همین دلیل بست وی برای ساخت این شناور بادی روی آب از وینیل چرم و طرح دار استفاده کرده که قابلیت انعطاف پذیری، مقاومت و ضد آب بودن به کالا بخشیده تا در برابر برخورد با سطح آب و دیگر عوامل محیطی از استحکام و ضخامت بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است در بخش گردن این شناور بادی روی آب نیز یک دستگیره تعبیه شده تا شخص استفاده کننده از طریق آن در هنگام لغزش، تعادل خود را حفظ نماید. برای استفاده این محصول نیز در ابتدا لازم است آن را در یک سطح صاف قرار داده و توسط یک پمپ باد دستی لوازم بادی از طریق دریچه بادی که بر روی بدنه کالا نصب شده در مدت زمان3 الی 4 دقیقه اقدام به راه اندازی آن کنید. همچنین می توانید این شناور با کیفیت و متفاوت را با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی سنتر اینتکس در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی این محصول را برای برا ارسال کنید و یا آن را توسط برچسب تعمیری که در کنار بسته عرضه می شود تعمیر نمایید. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری کنید.

 نوع تفریحی
 طول 198 سانتی متر
 عرض 146 سانتی متر
 تحمل وزن  90 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل براق
 پمپ __
 وزن کالا 4.4 کیلو گرم
 ضمانت 48 ساعت مهلت تست
 کد محصول bestway 41101

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...