شناور بادی روی آب طرح سگ

intex 58785

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,550,000
1,480,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح سگ نمونه ای دیگر از محصولات تولید شده جهت استفاده در آب های آرام ، مناسب برای تمام سنین طراحی و عرضه به بازار ایران شده است .

شناور بادی روی آب طرح سگ از دیگر محصولات فانتزی و با کیفیت تفریحات آبی می باشد که با توجه به قیمت خود توانسته در همان ابتدای ورود به بازارهای ایران به فروش فوق العاده ای دست یابد . این محصول بادی به دلیل شکل و ظاهر خود شبیه به سگ یک محصول محبوب و دوستداشتنی در بین طرفداران این نوع از محصولات تفریحی می باشد که با طراحی سطح مواج خود راحتی را برای شما به ارمغان می آورد ، چرا که مواج بودن این کالا باعث می شود در هنگام استفاده و استراحت ، از سر خوردگی  شما به درون آب جلو می کند . همچنین تعبیه دو عدد دستگیره پلاستیکی بر دو سمت این تشک بادی کمک می کند در هنگام لغزش ، تعادل خود را حفظ کنید . از دیگر خصوصیات این تشک بادی روی آب می توان به جنس بدنه آن اشاره نمود که یک امر مهم بر کیفیت و دوام کالا می باشد ، جنس بدنه این کالا نیز همانند دیگر محصولات تولید شده از وینیل طرح چرم ساخته شده است که یکی از جنس های مقاوم و مستحکم در برابر عوامل محیطی و فشار می باشد ، پس می توانید با خیالی آسوده از آن در فضاهای باز استخرها بدون آنکه رطوبت و اشعه خورشیدی به بدنه کالا آسیبی برساند از آن استفاده نمایید . راه اندازی این کالا نیز به سادگی انجام می پذیرد و فقط کافیست یک پمپ باد دستی به صورت جداگانه تهیه نمایید و از طریق محفظه بادی که بر روی کالا تعبیه شده است در مدت زمان 2 الی 4 دقیقه راه اندازی کنید . همچنین لازم به ذکر است وزن این محصول بسیار سبک بوده که باعث شده در جا به جایی و حمل این تشک بادی دچار مشکل نشوید ، از این رو یک گزینه عالی برای استفاده در مسافرت ها باشد . هم اکنون می توانید پس از برسی ها اطلاعات ، این کالا را از نمایندگی اینتکس با صرف کمترین هزینه خریداری نمایید . 

 نوع تفریحی
 قطر 167 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 تحمل وزن  130 کیلو گرم
 وزن کالا  2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل براق
 پمپ _
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول intex 58785

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...