شناور بادی روی آب طرح خرچنگ

intexn 57533np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,630,000
1,570,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح خرچنگ یک کالای جدید ، با طراحی شکیل و زیبا ، جهت حفظ تعادل شما بر روی آب طراحی شده که با قیمتی مناسب و ارزان از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس به فروش می رسد . 

شناور بادی روی آب طرح خرچنگ محصولی مدرن و جذاب که در سال جاری توسط برند معتبر اینتکس عرضه به بازار جهانی ایران شده است . این محصول بادی با در اختیار داشتن طراحی و ظاهری منحصر به فرد باعث شده تا یک کالای مدرن و زیبا را شاهد باشیم که با بهره گیری از شکل خرچنگ و چنگال های آن تولید شده که مناسب برای تمام سنین طراحی گردیده است . این شناور بادی به دلیل ابعاد بزرگ و استانداردی که دارا می باشد ، اجازه استفاده و نشستن دو کودک یا یک فرد بزرگسال را فراهم ساخته . به همین منظور 4 دستگیره برای این محصول بادی روی آب طراحی گردیده تا در هنگام لغزش و حفظ تعادل از آن استفاده نمایید و به دچار لیز خوردگی به درون آب نشوید . نکته مهم دیگر در خصوص این شناور بادی ، به سطح بدنه آن تعلق می گیرد که به صورت مواج تولید شده است و باعث شده نرمی ، راحتی و لطافت این محصول چندین برابر افزایش یابد تا بتوانید حس خوبی را در حین استفاده بر روی آب های آرام استخرها تجربه کنید . همچنین از دیگر خصوصیات مهم این کالا مرتبط به جنس بدنه آن دارد که یک امر مهم در دوام و طول عمر کالا می باشد چرا که این شناور نیز همانند دیگر نمونه های محصولات بادی از پی وی سی طرح چرم و براق طراحی شده که به دلیل ضخامت خود توانسته از مقاومت بسیار بالایی در برابر دما ، رطوبت ، نور خورشید و شرایط آب و هوایی از خود نشان دهد . دیگر مزیت های این شناور بادی می توان به راه اندازی سریع و آسان این کالا اشاره نمود که با خرید یک پمپ بادی به صورت جداگانه می توانید از طریق دریچه هوایی که بر روی محصول نصب شده است اقدام به راه اندازی کالا در کوتاه ترین زمان ممکن کنید . هم اکنون می توانید با خرید این شناور بادی از سایت سنتر اینتکس به همراه اقلام همراه که شامل یک برچسب تعمیر و یک دفترچه راهنما می باشد از ما خریداری نمایید در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع تفریحی
 طول 213 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 پمپ __
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول intexn 57533np

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...