شناور بادی روی آب خانوادگی فلامینگو

intex 57267

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب خانوادگی فلامینگو با طراحی فانتزی ، ویژه بزرگسالان ، با قیمتی ارزان و مناسب ، قابل خرید در فروشگاه بزرگ سنتر اینتکس می باشد .

شناور بادی روی آب خانوادگی فلامینگو از دیگر تشک بادی های چند نفره روی آب بوده که به بهترین شکل توسط کمپانی معتبر و با تجربه اینتکس طراحی و تولید شده است . نکته مهم در رابطه با این محصول که توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کرده ، شکل ظاهری آن می باشد که با بهره گیری از طرح و ظاهر فلامینگو الگو برداری شده است که رنگ آن نیز به صورت یکدست صورتی طراحی گردیده که زیبایی محصول را چندین برابر کرده است . همانطور که مشاهده می کنید قسمت مرکزی و نشیمنگاه این محصول به صورت گرد و دایره ای به منظور قرار گیری افراد وجود داد که فضایی مناسب برای استفاده یک خانواده سه نفر می باشد ، همچنین دو عدد دستگیره به همراه یک طناب نجات در دور تا دور این شناور بادی تعبیه شده است که با استفاده از آن ها می توانید به منظور حفظ تعادل و ایمنی خود استفاده نمایید . لازم به ذکر است که راه اندازی این محصول بادی به راحتی و توسط انواع پمپ های باد دستی و یا برقی از طریق محفظه های بادی که بر روی کالا تعبیه شده است امکان پذیر بوده که از دیگر مزیت های این تشک بادی به شما می رود . در خصوص با جنس بدنه این شناور بادی باید عنوان کرد که این کالا نیز همانند دیگر شناور های تولید شده از پی وی سی طرح چرم و ضخیم ساخته شده که می توانید بدون نگرانی از افت کیفیت کالا از آن استفاده کنید ، چرا که پی وی سی یکی از مقاوم ترین اجناس در تولید محصولات بادی می باشد و بسیار مستحکم در برابر عوامل محیطی و دمای آب می باشد تا با بدون هیچگونه آسیب دیدگی و سایش بر روی بدنه از آن در فضاهای باز استخر استفاده کنید . همچنین این محصول شامل یک ضمانت 48 ساعته و تعویض می باشد و پس از گذشت مهلت آن نیز می توانید در هنگام ضرر و پارگی های جزئی و کوچک ، توسط برچسب تعمیراتی که نمایندگی اینتکس در اختیار مشتریان خود قرار داده است ، این کالا را خریداری کرده و اوقات لذت بخشی را برای خود و خانواده فراهم سازید .  

 نوع  تفریحی _ خانوادگی
 طول 218 سانتی متر
 عرض 211 سانتی متر
 ارتفاع 136 سانتی متر
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 جنس بدنه  پی وی سی 
 پمپ __
 ضمانت 48 ساعت
 کد محصولintex 57267

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...