شناور بادی روی آب جوجه اردک

115525

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,620,000
1,570,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب جوجه اردک محصولی مدرن و با دوام ، که به دلیل قیمت مناسبی که دارا می باشد از محصولات محبوب و پر فروش نمایندگی بزرگ اینتکس به شمار می آید .

شناور بادی روی آب جوجه اردک محصولی خاص و متفاوت ، با طراحی فوق العاده مناسب برای کودکان خردسال تولید و عرضه به بازار جهانی ایران شده است . این محصول طراحی شده به صورت بادی می باشد که برای سرگرمی های آبی کودکان ساخته شده که می توانند بر روی آن سوار شده و به تفریح و بازی خود درون آب های آرام بپردازند . این شناور بادی با طراحی گرد و ارگونومی مواج خود باعث شده کودک با نشستن بر روی آن تعادل خود را هنگام نشستن بر روی کالا حفظ نماید ، البته تعبیه دو عدد دستگیره پلاستیکی در دو سوی این شناور بادی ، به کودک این اجازه را خواهد داد تا با گرفتن دستگیره ها در مواقع استفاده از افتادن خود به درون آب جلوگیری کنند . همچنین برای ساخت این شناور بادی کودک از وینیل رنگی استفاده شده است ، که وینیل یکی از جنس های استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه برای جلوگیری از حساسیت های پوستی استفاده شده است ، همچنین نور خورشید و اشعه های مضر آن هیچگونه آسیبی بر روی بدنه کالا ایجاد نمی کند که این امر سبب شده از آن در فضاهای سر باز با خیالی آسوده نسبت به پوسیدگی و تغیرات آب و هوایی استفاده کنید . راه اندازی این کالا نیز همانند دیگر محصولات بادی می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و مخصوص ، از طریق محفظه هوای تعبیه شده بر روی بدنه ، آن را راه اندازی نموده و در اختیار کودک خود قرار دهید . هم اکنون اگر قصد خرید این شناور بادی را دارید می توانید آن را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل و یا حضوری دریافت نمایید . 

 نوع تفریحی
 طول 102 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 تحمل وزن 60 
 جنس بدنه وینیل رنگی
 پمپ _
 ضمانت تست 48 ساعت
 کد محصول 115525

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...