شناور بادی روی آب با طرح اسب تک ساخ

intex 57281

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب با طرح یونیکورن محصولی با بدنه ای مقاوم و راحت که مناسب برای تفریح های روی آب طراحی شده است که می توانید این کالا راهمراه با 48 ساعت ضمانت تست از نمایندگی سنتر اینتکس خریداری نمایید .

شناور بادی روی آب با طرح یونیکورن محصولی فوق العاده با کیفیت و با دوام ، که با ظاهری زیبا و فانتزی یک شناور بادی محبوب در بین طرفداران این نوع از محصولات تفریحی به شمار می آید . این محصول با بهره مندی از یک ساختار دوستداشتنی تولید شده است که از طرح یونیکورن یا همان اسب تک شاخ ساخته شده است که قطعا یک طرح زیبا و خاص ، مناسب برای تمام سنین می باشد . لازم به ذکر است که رنگ های استفاده شده در این کالا ، باعث شده یک تشک بادی بی نظیر و چشم نواز محسوب شود . قسمت نشیمنگاه این محصول ، با طراحی مواجی که دارا می باشد ، سبب شده تا در هنگام استفاده از این تشک بادی بدن شما در راحت ترین حالت ممکن قرار گیرد و ساعات طولانی را با خیالی آسوده بر روی آن وقت بگذرانید . از دیگر ویژگی های این کالا می توان به دو عدد دستگیره ای که بر روی محصول نصب شده است اشاره کرد که بتوانید در هنگام استفاده به راحتی تعادل خود را حفظ نموده و در ایمن ترین شرایط ممکن از این محصول استفاده کنید . همچنین در رابطه با جنس این کالا باید عنوان کرد که ساخته شده از وینیل چرم و براق استفاده شده است که رایج ترین نوع در بین محصولات بادی به شمار می آید . لازم به ذکر است این نوع از جنس بسیار مقاوم در برابر رطوبت ، سایش و اشعه خورشیدی می باشد که می توانید با خیالی راحت از این کالا در انواع آبهای آرام و استخرهای سرباز خود استفاده نمایید . راه اندازی کالا نیز بسیار ساده بوده و فقط کافیست توسط پمپ های بادی مخصوص و دستی از طریق دریچه های بادی که بر روی محصول تعبیه شده است این شناور بادی را در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی کنید و از آن بهره مند شوید . همچنین نمایندگی سنتر اینتکس این کالا را همراه با یک برچسب تعمیرات در اختیار شما قرار می دهد تا در هنگام آسیب دیدگی های جزئی و کوچک اقدام به تعمیر آن کنید . هم اکنون می توانید این محصول بادی را از سایت سنتر اینتکس خریداری کنید و در اسرع وقت درب منزل  با به صورت حضوری دریافت نمایید . 

 نوع تفریحی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 193 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل 
 پمپ _
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول intex 57281

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...