ست کامل خواب کمپینگ بست وی

bestway 67445

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست کامل خواب کمپینگ بست وی با طراحی بینظیر و کیفیت بالا جهت خوابی راحت تولید شده است . این ست دارای یک بالش گردنی بوده که گردن را در وضعیت مناسبی قرار می دهد . همچنین دارای یک چشم بند بوده که مانع از تابش نور به چشم می شود . علاوه بر این یک جفت گوش گیر نیز در این مجموعه قرار دارد که مانع از شنیدن صدا های اطراف می شود . این ست کاربردی فقط 300 گرم وزن داشته و به راحتی قابل حمل می باشد .

ست کامل خواب تشک بادی کمپینگ بست وی محصولی بسیار کاربردی و با کیفیت می باشد که می تواند خوابی راحت را برای شما به ارمغان آورد . این ست حاوی یک بالش بادی گردنی بوده که خود کاربرد های فراوان دارد . از این بالش بادی گردنی می توان هنگام استراحت در منزل و سفر استفاده نمود . این امر موجب می شود گردن شما در وضعیت مناسبی قرار گرفته و دچار درد و خستگی نشود . علاوه بر این حین مطالعه و یا رانندگی نیز می توان از آن استفاده نمود . جنس این محصول از پی وی سی جیر بوده که لطافت قابل قبولی به آن بخشیده است . این ست دارای یک عدد چشم بند نیز می باشد که مانع از تابش نور به چشم می شود . همچنین این محصول دارای یک جفت گوش گیر بوده که به خوبی مانع از شنیدن صدا های اطراف شما می شود . با استفاده از این ست کاربردی می توانید خوابی راحت را تجربه کرده و به خوبی استراحت نمایید . این مجموعه تنها 300 گرم وزن داشته و به راحتی قابل حمل می باشد . به همین منظور شما می توانید در هر جایی که مایل باشید این ست کامل را به همراه داشته و از آن استفاده نمایید . ست کامل خواب کمپینگ بست وی با بهترین کیفیت و بیشترین کارایی به صورت حضوری و یا اینترنتی قابل خریداری از نمایندگی مرکزی اینتکس می باشد . 

نوعخانگی، سفری
 وزن 300 گرم
 طول 37 سانتی متر
 عرض 24 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 جنس رویه جیر
 جنس بخش کناری جیر
 جنس کف جیر
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب تمام سنین
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...