تشک روی آب بادی تک نفره مستطیلی

52841 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000
700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب بادی تک نفره مستطیلی یکی از برترین تولیدات و محصولات نمایندگی سنتر اینتکس، با کیفیتی بی نظیر و مستحکم، همراه قیمتی ارزان و مقرون به صرفه

تشک روی آب بادی تک نفره مستطیلی از جدیدترین تشک های بادی طراحی شده برای تفریحات آبی است که می تواند با شناور ماندن بر روی آب و حفظ تعادل یک نفر را بر روی خود نگه دارد، این محصول در ابعاد بزرگی تولید شده و قادر است بزرگسالان را نیز بر روی خود قرار دهد، استفاده از این تشک بادی روی آب برای تمامی سنین مناسب بوده است و اما استفاده از این محصول تنها یک محدودیت دارد آن هم تحمل وزن 90 کیلوگرمی آن می باشد. طراحی و آرگونومی ساخت این تشک بادی روی آب بسیار عالیست که از جمله مزیت های این محصول می توان به سطح مواج تشک و بالش بادی سرخود اشاره کرد. بالش بادی می تواند سر را بالا تر از بدن قرار دهید تا فشاری به سر شما وارد نشود و یا در تکان خوردن تشک سرتان به داخل آب فرو نرود. سطح مواج می تواند انعطاف پذیری تشک را تا حد زیادی افزایش دهد به طوری که اگر از تشک بادی بر روی زمین و سواحل استفاده کنید می توانید به انعطاف پذیری بالای تشک بادی پی ببرید. لازم به ذکر است برای استفاده از این محصول ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطح قرار دهید. سپس با استفاده از پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده در روی بدنه محصول اقدام به باد کردن آن نمایید. برای مراقبت از این محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز بر روی روکش بدنه بپرهیزید. همچنین وزنی بیش از توان قابل تحمل بر روی بدنه وارد نسازید. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر نیز است. تشک بادی روی آب تک نفره مستطیلی محصولی با ساختار پرتابل و طول عمر بالا بوده که برای استفاده تمام رده های سنی مناسب است. شما با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

 نوع تشک بادی روی آب
 طول  185 سانتی متر
 عرض  69 سانتی متر 
 ارتفاع 9 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم 
 جنس بدنه وینیل 
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 کد محصول 52841 intex

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...