تشک بادی 2 نفره اینتکس

intex 68765

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی 2 نفره اینتکس به همراه بالش بادی یکی از جدید ترین محصولات بادی اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و با قیمت ارزان در فروشگاه نمایندگی اینتکس به همراه ارسال رایگان عرضه می شود.

تشک بادی 2 نفره اینتکس به همراه بالش بادی از سری محصولات بادی اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول به دلیل کیفیت بسیار خوب و زیبایی ظاهری که دارد تواسنته است تا به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی در بازار تبدیل شود. فرم کلی که این تشک بادی دارا می باشد به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ بدنه سرمه ای می باشد. این تشک باید از وینیل ساخته شده است که سطح رویه آن را با مخمل پوشانده اند. سطح این تشک بادی نیز به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق بوده  و از عرق کردن بدن به هنگام استراحت جلو گیری میکند. این محصول دارای دو عدد بالش بادی نیز می باشد. این تشک بادی می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت تمامی افراد باشد که شما می توانید آن را از فروشگاه محصولات بادی سنتر اینتکس (نمایندگی اینتکس در ایران) خریداری نمایید و با ارسال رایگان، آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...