تشک بادی یک نفره TexSport

TexSport 22200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره TexSport از سری تشک بادی با کیفیت بسیار بالا است که با قیمت مناسب توسط فروشگاه سنتر اینتکس به فروش می رسد ،

تشک بادی یک نفره TexSport  یکی از بهترین تشک های این شرکت بوده که با کیفیت و طراحی بسیار خوبی تولید شده است . تشکی که می تواند برای هر سنی به خصوص بزرگسالان مورد استفاده قرار گیرد . طراحی سطح رویه تشک به شکل مواج و موازی بوده که موجب در بر گرفتن اعضای بدن در زمان استفاده شده و باعث شده تا هیچ گونه فشاری به اندام ها وارد نشود . جنس این تشک بادی از pvc می باشد که طراحی قسمت رویه آن از pvc مخمل  استفاده شده که خود نیز می تواند در جلوگیری از تعرق بالا جلوگیری کرده و احساس راحتی بی وصفی را به مصرف کننده بدهد . قسمت کف این تشک بادی از pvc دولایه ساخته شده است که  این کیفیت بدنه می تواند حد و اندازه مقاومت خاص خود را در برابر برخورد وسیله های تیز نشان دهد . قسمت مهم دیگری که باید به آن اشاره نمود دیواره های داخلی آن بوده که ساخته شده از جنس PVC چند لایه برای مقاومت بیشتر می باشد . از ویژگی های بسیار مهم این کالا نیز می توان به ضد تعرق و طبی بودن آن اشاره داشت به همین دلیل این تشک بادی نه تنها برای افراد عادی بلکه برای افراد بیمار به خصوص بیماران عضلانی و استخوانی نیز بسیار مفید و قابل توصیه خواهد بود . وجود یک دریچه بزرگ مخصوص باد کردن این کالا به شما این امکان را می دهد که تشک بادی را به وسیله یک پمپ باد دستی یا برقی باد کرده و از آن استفاده کنید . لازم به ذکر است که این تشک بادی قابلیت شستشو دارد و همین طور رنگ یکدست مشکی آن سبب شده که مورد پسند تمامی افراد باشد . همچنین برای حمل آسان تر این محصول می توانید آن را درون یک کوله پشتی قرار داده و با خود جا به جا کنید زیرا محصول پس از جمع شدن دارای وزن بسیار کمی خواهد بود ، اگر قصد خرید این تشک بادی منحصر به فرد را دارید می توانید آن را از طریق سایت سنتر اینتکس سفارش داده و کالا را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  188 سانتی متر
 عرض  99 سانتی متر
 ارتفاع  12 سانتی متر
 تحمل وزن  136 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc مخمل
 پمپ  ندارد 
 کیف حمل  ندارد 
 کد محصول 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...