تشک بادی یک نفره Coleman

Coleman 2000002846

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره Coleman یکی از نمونه های جذاب تولید شده توسط شرکت کلمن بوده که با بدنه ای با دوام و مناسب تمامی افراد طراحی و با قیمتی مناسب از طریق نمایندگی سنتر اینتکس قابل خریداری است .

تشک بادی یک نفره Coleman یکی از جدید ترین و بهترین تشک های بادی شرکت coleman می باشد ، محصولی که از طراحی بسیار خوبی بهره مند بوده و برای استفاده بیماران عضلانی و استخوانی بسیار مناسب خواهد بود . در قسمت بالایی و سطح آن یک لایه جیر وجود داشته که در برابر فشار و اشیاء تیز تا حد بسیاری مقاومت دارد . همچنین قسمت های کناری آن از پی وی سی ولی غیر مخملی برخوردار هستند ، سطح رویه این تشک بادی به صورت مواج و مشبک تولید شده است که باعث عبور جریان هوا از این قسمت ها و در نتیجه ضد تعریق شدن آن می شود . قسمت زیرین این محصول به دلیل فشاری که بیش از هر قسمتی بر آن وارد می شود از سه لایه اصلی و ضخیم تر pvc در مقایسه با سایر بخش های تشک ساخته شده که باعث افزایش طول عمر این تشک بادی می شود . قسمت بالایی نیز با برآمدگی که دارد می تواند نقش بالش سرخود را برای شما ایفا کند و در نتیجه دیگر نیاز به بالش جداگانه نخواهید داشت . در یکی از قسمت های دیواره تشک یک دریچه تخلیه هوا قرار داده شده است تا در مواقع نیاز باد تشک را خالی کرده و یا با استفاده از پمپ آن را باد کنید . راه اندازی این تشک بادی در مدت زمان 3 دقیقه انجام می شود . این محصول بادی برای استفاده در مسافرت و منزل کاملا مناسب می باشد به علاوه اینکه می توان به صورت دائمی از آن استفاده کنید بدون آن که افت کیفیتی مشاهده کنید . از ویژگی های دیگر این کالا می توان به اقلام همراه ، برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، 48 ساعت مهلت تست نیز اشاره داشت که همه این مزیت ها باعث شده است که این کالابه محبوبیت بسیار بالایی دست یابد و جزء پر فروش ترین تشک های بادی باشد . در صورتی که تمایل برای خرید این تشک بادی با طول عمر بالا را دارید می توانید آن را از طریق سایت سنتر اینتکس به صورت اینترنتی سفارش داده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید . 

 نوع  خانگی ، سفری 
 طول  185 سانتی متر
 عرض  101 سانتی متر
 ارتفاع  17 سانتی متر
 تحمل وزن  136 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc با رویه جیر
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  دارد
 کد محصول  Coleman 2000002846

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...