تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی

Bestway 67619

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی تشکی جدید و با ویژگی های بسیار خوب ، مناسب برای مسافرت ساخته شده است و بالش بادی دارد . این تشک در دو رنگ سبز و قرمز ساخته شده است که از فروشگاه سنتر اینتکس قابل خرید خواهد بود . تشک بادی دارای طراحی بادی است و می توانید آن را راه اندازی کنید تا یک تشک نرمی برای استراحت کردن شما باشد . وزن سبکی که تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی دارد ، حمل و نقل آن را ساده تر کرده تا بتوانید از تشک بادی در مسافرت و کمپ ها استفاده کنید .

تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی از زیبا ترین و یکی از بهترین تشک های بادی فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که توسط یک سازنده معروف به نام بست وی ساخته شده است . این تشک بادی به دلیل اینکه حجم بسته بندی کوچکی دارد و وزن آن به 3.2 کیلوگرم می رسد ، بسیار مناسب برای استفاده در مسافرت ها بوده و به همین دلیل نیز نام آن تشک بادی کمپینگ می باشد . ظرفیت این تشک یک نفره بوده و می تواند 150 کیلوگرم وزن را تحمل کند . بنابراین تمامی افرادی که دارای وزن زیر 150 کیلوگرم می باشند به خوبی می توانند از تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی استفاده کنند . از نظر اندازه ، تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی به طول 188 سانتی متر و عرض 99 سانتی متر ساخته شده است . بست وی به صورت کاملا استاندارد بسته به قد و وزن افراد تشک بادی یک نفره کمپینگ را تولید کرده است . ارتفاع تشک بادی از سطح زمین نیز 22 سانتی متر است . رویه تشک بادی طراحی برجسته دارد که باعث شده است تشک به خوبی بتواند فرم بگیرد تا شما احساس خوبی را در هنگام استفاده داشته باشید . این تشک به همراه خود بالش بادی دارد که می توانید از آن استفاده کنید . همچنین برای جابجایی راحت تر شما ، شرکت بست وی یک ساک حمل مخصوص برای تشک بادی در نظر گرفته است .

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  188 سانتی متر
 عرض  99 سانتی متر
 ارتفاع  22 سانتی متر
 تحمل وزن  150 کیلوگرم
 جنس بدنه  پی وی سی با رویه جیر
 پمپ دارد 
 کیف حمل  دارد
 کد محصول Bestway 67619

تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی

تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی را به جرات می توان گفت که پر فروش ترین تشک بادی مخصوص کمپ در بازار بوده و به واسطه ویژگی های بسیار خوب خود از جمله طبی بودن و البته سهولت در جابجایی و حمل و نقل ، باعث شده است تا بسیاری از افراد که دوست دار تشک های بادی کمپینگ هستند ، نگاه ویژه تری به این مدل داشته باشند . تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی در دو رنگ ساخته شده اند که بسیار شناخته شده می باشند و این رنگ ها ، رنگ های سبز و قرمز است که شما در تصویر مدل سبز رنگ آن را مشاهده می کنید . برای اینکه بیشتر با تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی آشنا شوید در ادامه به صورت کامل به نقد و بررسی محصول خواهیم پرداخت . 

از مهم ترین ویژگی های تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی می توان به حجم بسته بندی آن اشاره کنیم . این محصول دارای یک ساک حمل است که قابلیت تبدیل شدن به بالش بادی است ، در واقع این ساک همان بالش بادی است که در تصویر قابل مشاهده می باشد . شما می توانید با تخلیه کردن بالش بادی ، از آن به عنوان ساک حمل مخصوص استفاده کرده و تشک بادی را جمع کرده و داخل آن قرار دهید . بنابراین حمل و جابجایی برای شما بسیار آسان تر شده و می توانید در شرایط بسیار بهتری محصول را با خود به سفر برده و در کمپ ها استفاده کنید . با وجود چنین طراحی خاصی ، شما دیگر نیازی به بالش بادی نیز نخواهید داشت و می توانید همان بالش را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . 

این محصول از پی وی سی ضخیم ساخته شده است و لایه های بسیار مقاومی دارد ، البته سطح آن از یک لایه جیر ساخته شده است که علاوه بر ضخیم تر کردن تشک بادی ، باعث لطافت بیشتر سطح تشک شده و می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند و حس خوشایندی را به شما خواهد داد . توجه داشته باشید که رویه جیر یک پارچه بوده و می تواند بدن شما را از تماس با بدنه پی وی سی که ساختاری لاستیکی دارد ، به طور کامل دور کند . ویژگی دیگری که مورد بحث است ، داشتن رویه برجسته است و حفره های فرورفته و قسمت های برآمده در بدنه تشک بادی می باشد . 

این طراحی خاص برای این است که شما در هنگام استراحت کردن و دراز کشیدن بر روی تشک بادی احساس بهتری را داشته باشید . لذا اگر تشک بادی طراحی صاف داشته باشد ، انعطاف آن بسیار کمتر شده و می تواند برای خواب های طولانی کمی اذیت کننده باشد . این محصول کاملا ضد آب می باشد ، برای همین استفاده از آن در محیط های مرطوب مانند سواحل دریا و همچنین در جنگل صدمه ای را به محصول وارد نخواهد کرد . بهتر است که برای استفاده کردن از محصول ، آن را بر روی زیرانداز قرار داده و راه اندازی کنید . همچنین شما می توانید از این تشک در داخل چادر مسافرتی استفاده نمایید . 

از نظر ابعادی تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی دارای طول 188 سانتی متری است و عرض آن به 99 سانتی متر می رسد و کاملا ابعادی استاندارد و مطابق با اغلب تشک های یک نفره دارد . ارتفاع آن نیز 22 سانتی متر می باشد . یکی از مهم ترین فاکتور ها در خرید تشک بادی کمپینگ و هر تشک بادی دیگری این است که به چه میزان وزنی را می تواند تحمل کند . تشک بادی یک نفره کمپینگ بست وی به راحتی میتواند تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل کند که یک تحمل وزن فوق العاده بالا بوده و هر فردی می تواند بدون مشکل از آن استفاده نماید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...