تشک بادی یک نفره کامفورت کمپینگ بست وی

I002IS

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کامفورت کمپینگ بست وی محصولی زیبا و با کیفیت بوده که علاوه بر سفر قابل استفاده در منزل نیز می باشد . رویه ی این محصول از جنس وینیل رنگی بوده و به صورت مواج طراحی شده است که این امر علاوه بر ممانعت نمودن از تعریق ، موجب می شود بدن در موقعیت مناسبی قرار گرفته و مانع از خستگی در حین استفاده شود . جنس کف این محصول از وینیل دولایه بوده که به همین جهت می تواند وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را به راحتی تحمل نماید . این تشک بادی بسیار سبک بوده و تنها 2.5 کیلو گرم وزن دارد . و به راحتی قابل جابه جایی و حمل می باشد .

تشک بادی یک نفره کامفورت کمپینگ بست وی از محصولات زیبا و کاربردی بوده ک علاوه بر سفر می توان از آن در منزل نیز استفاده نمود . جنس رویه ی این محصول از وینیل جیر ساخته شده که علاوه بر افزایش زیبایی ، موجب افزایش انعطاف و لطافت آن شده است . همچنین به منظور ممانعت نمودن از تعریق بدن در حین استفاده های طولانی مدت ، این رویه به صورت مواج طراحی شده است ،که موجب گردش هوا بین تشک بادی و بدن می شود ، و به این ترتیب از تعریق جلوگیری می نماید . کناره های آن از وینیل طرح چرم ساخته شده است که این امر انعطاف و مقاومت محصول را بیش از پیش افزایش  می دهد . همچنین به منظور بالا بردن هرچه تمام تر کیفیت این محصول ، کف آن از پی وی سی دولایه طراحی و تولید شده است . به همین منظور این تشک بادی زیبا از مقاومت قابل قبولی در برابر فشار های وارده برخوردار بوده و می تواند به راحتی تا وزن 150 کیلو گرم را تحمل نماید . این محصول بسیار سبک و کم حجم بوده و تنها 2.5 کیلو گرم وزن دارد به همین جهت به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد . تشک بادی یک نفره کامفورت کمپینگ با بهترین کیفیت و بیشترین کارایی ، به صورت اینترنتی و حضوری از نمایندگی مرکزی اینتکس قابل خریداری می باشد .

نوع مسافرتی، خانگی
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
جنس رویه وینیل جیر
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاد در مسافرت
 قابل استفاده به عنوان تشک روی آب
 دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...