تشک بادی یک نفره چند کاره ضد تعریق

Stansport 380

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره چند کاره ضد تعریق محصولی منحصر به فرد ، دارای کیفیت بالای ساخت و تولید ، مناسب برای استفاده در کمپینگ ها ، بسیار نرم و راحت ، قابل خرید از نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران با 48 ساعت مهلت تست می باشد .

تشک بادی یک نفره چند کاره ضد تعریق در دسته محصولات چند منظوره و جذابی قرار داد که به تازگی تولید شده است . همچنین نرمی و لطافت بالای این محصول هم سبب شده تا این کالا در بین نمونه های دیگر بسیار محبوب شود . این محصول فوق العاده با کیفیت و جذابی است که مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد . این تشک بادی مسافرتی و یا کمپینگ به دلیل جنس بسیار با کیفیتی که دارد می تواند در برابر انواع ساییدگی ها و خراش ها مقاوم باشد . همچنین این تشک دارای وزن بسیار کمی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی آن را همراه خود جا به جا کنید و همینطور رویه مواج این تشک بادی باعث می شود که وقتی روی آن استراحت میکنید بدنتان دچار تعریق نشود و این تشک بادی دارایی برچسب تعمیرات می باشد و این شرکت برای حمل راحت تر این کالا برای شما یک ساک حمل نیز ارسال خواهد کرد که دیگر دغدغه ای برای حمل تشک بادی نداشته باشید . این تشک بادی همانطور که گفته شد بیشتر برای بزرگسالان مناسب است و حتی به دلیل طبی بودن خود نیز بهترین پیشنهاد برای افراد سالمند می باشد زیرا علاوه بر داشتن طرح و رنگ خاصی که دارد کمر شما را هم در بهترین وضعیت ممکن قرار می دهد پیشنهاد می کنیم هم اکنون این تشک بادی را از سایت سنتر اینتکس سفارش داده و از داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالای آن لذت ببرید .

 نوع  خانگی ، مسافرتی
 طول  191 سانتی متر
 عرض  97 سانتی متر
 ارتفاع  13 سانتی متر
 تحمل وزن  136 کیلوگرم
 جنس بدنه  وینیل
 پمپ  ندارد
 ساک حمل دارد
 کد محصول Stansport 380

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...