تشک بادی یک نفره مسافرتی بست وی

bestway 67015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره مسافرتی بست وی از کیفیت بالایی برخوردار می باشد . رویه ی این محصول به صورت مواج طراحی شده که مانع از تعریق بدن می شود . همچنین جنس این رویه از پی وی سی برزنتی بوده که موجب افزایش کیفیت محصول شده است . کف این تشک بادی از پی وی سی دولایه تهیه شده که به موجب این امر می تواند تا وزن 110 کیلو گرم را به آسانی تحمل نماید . این محصول بسیار سبک بوده و فقط 1.6 کیلو گرم وزن دارد . به همین منظور به راحتی قابل جابه جایی می باشد .

تشک بادی یک نفره مسافرتی بست وی یکی از محصولات بادی کاربردی و پرطرفدار به شمار می رود . رویه ی این تشک بادی از پی وی سی برزنتی تهیه شده است که این امر موجب افزایش هرچه تمام تر کیفیت آن شده است .  همچنین این رویه به صورت مواج طراحی شده که به موجب این امر ، در حین استفاده از آن هوا بین تشک بادی و بدن گردش داشته و مانع از تعریق می شود . یکی از خصوصیات این رویه ی مواج قرار دادن بدن در وضعیت مناسب در حین استراحت می باشد که مانع از احساس درد و خستگی در بدن می شود . همچنین در ساخت کف آن نیز از پی وی سی دولایه بهره گرفته شده است ، به همین منظور این تشک بادی با کیفیت قادر است تا وزنی بالغ بر 110 کیلو گرم را تحمل نماید. که این امر نشان از کیفیت بالای محصول دارد . این محصول در عین حال که بسیار کاربردی بوده و از استحکام  و استقامت بالایی در برابر فشار های وارده برخوردار می باشد ، تنها دارای 1.6 کیلو گرم وزن بوده و به آسانی قابل حمل و جابه جایی می باشد ، به همین منظور این تشک بادی گزینه ی مناسبی برای سفرهای شما می باشد. این محصول دارای یک بالش بادی سرخورد بوده که هنگام راه اندازی به طور خودکار شکل گرفته و سر و گردن را در وضعیت مناسبی قرار می دهد . تشک بادی یک نفره مسافرتی بست وی با بهترین کیفیت و کارایی به صورت اینترنتی و حضوری از نمایندگی مرکزی اینتکس قابل خریداری می باشد . 

نوع سفری
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 184 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی
 نوع بدنه ساده
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.6 کیلوگرم
 دارای سطح موازی
 دارای رویه ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
 بدنه کاملا ضد آب
کد محصولbestway 67015

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...