تشک بادی یک نفره مسافرتی اینتکس

intex 66967

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره مسافرتی اینتکس محصولی جذاب و با کیفیت بوده که با قیمتی ارزان به بازارعرضه می شود . شما می توانید با خرید این محصول از فروشگاه سنتر اینتکس خریدی مطمئن را با ما تجربه کنید . 

تشک بادی یک نفره مسافرتی اینتکس محصولی متفاوت از برند معتبر اینتکس می باشد که به دلیل رنگ خاص خود دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین سنین های مختلف می باشد . درد کمر یکی از شایع ترین نوع درد در میان افراد است که ربطی به سن سال و جنس افراد ندارد . این گونه درد ها ناشی از بلند کردن اجسام سنگین یا باقی ماندن طولانی بدن در یک حالت غیراستاندارد می باشد یکی از راه های رفع این مشکل استفاده کردن از تشک هایی است که دارای انعطاف پذیری می باشند این نوع تشک ها به دلیل طبی بودن خود گاهی نیز باعث درمان می شوند این نوع تشک های بادی درد های ستون فقرات را با ایجاد یک بستر مناسب بسیار کم می کنند . این تشک بادی با جنس رویه خود ضد حساسیت نیز می باشد و دارای ارتفاع بسیار مناسبی نیز است در هنگام خرید به ارتفاع تشک نیز دقت نمایید تشک از لحاظ ابعاد نیز باید متناسب با بدن شما باشد در غیر این صورت حرکات شما را درهنگام خواب محدود می کند  و باعث آشفتگی خواب شما خواهد شد . رویه مواجی که در تصویر نیز قابل مشاهده است باعث می شود که این تشک طبی برای افراد سالمند و بیمار هم کاربرد داشته باشد . رویه جیر این محصول باعث شده است که این تشک بادی ضد تعریق باشد و هوای درون آن به راحتی توسط پمپ بادی که دارد خالی می شود و یا می توانید به وسیله همان پمپ این کالا را باد کنید . در صورت تمایل برای تهیه این تشک می توانید این محصول را از طریق سایت سنتر اینتکس خریداری نمایید . 

 نوع خانگی ، سفری 
 طول  191 سانتی متر 
 عرض  99 سانتی متر
 ارتفاع  22 سانتی متر
 تحمل وزن   136 کیلوگرم
 جنس بدنه   pvc با رویه جیر
 پمپ  دارد
 ساک حمل  ندارد
 کد محصول intex 66967

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...