تشک بادی یک نفره دو رنگ intex

intex 64790

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره دو رنگ intex با کیفیت عالی خود متناسب برای تمامی سنین طراحی شده که می تواند راحتی برای شما خریداران فراهم سازد .

تشک بادی یک نفره دو رنگ intex یکی از محصولات ساده و در عین حال شیک است که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است و تا به امروز خواهان زیادی در بین محصولات اینتکس داشته است . این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که از ضخامت و انعطاف بالایی برخوردار می باشد و همین موضوع باعث نرمی و لطافت این محصول شده است . این محصول دارای وزن و حجم کمی است که علاوه بر استفاده در منزل می توانید از آن در سفر ها و چادر های مسافرتی نیز استفاده کنید . از ویژگی های این تشک بادی می توان به رویه مواج و ضد تعریق آن اشاره کرد که باعث می شود هوا به خوبی درون تشک جریان یابد . قسمت زیرین و کف این تشک نیز از دو لایه pvc ضخیم ساخته شده است که به مراتب مقاومت بسیار بالایی را به این محصول می دهد . این تشک بادی به راحتی و در زمان بسیار کوتاهی باد می شود و دارای ابعاد بسیار مناسبی است که می توانید از این کالا در هر فضا و مکانی استفاده کنید و نگران تغییر مکان و یا افت کیفیت محصول نباشید . این محصول به همراه یک کیف حمل برای شما ارسال می شود . فروشگاه سنتر اینتکس این کالای بی نظیر و محبوب را با بالا ترین کیفیت و قیمت ارزان تر در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا با خیالی راحت و آسوده اقدام به خرید این محصول کنید .

 نوع  خانگی ، مسافرتی
 طول  191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع  15 سانتی متر
 تحمل وزن  136 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC با رویه جیر
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  دارد
 کد محصول intex 64790

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...