تشک بادی یک نفره دو رنگ

jilong 27121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره دو رنگ محصولی بی نظیر از نظر طراحی ، مقاوم و با کیفیت از نظر رویه می باشد . این کالا تحت ضمانت نمایندگی سنتر اینتکس بوده و با قیمت ارزان قابل خرید می باشد .

تشک بادی یک نفرهدو رنگ یکی دیگر از تشک هایی است که در سال 2020 با بهره گیری از به روز ترین فناوری های ممکن روانه بازار های جهانی شده است . رنگ بندی این محصول به گونه ای است که این کالا از کنار هم قرار گرفتن رنگ سفید و قرمز طراحی و تولید شده است ، رویه اصلی این تشک سفید رنگ بوده و به صورت مواج شکل گرفته است که همین امر باعث شده تا این محصول را یک تشک طبی نامیده و برای تمام افراد حتی بیماران عضلانی بهترین گزینه باشد . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی مخمل می باشد که علاوه بر نرمی که دارد باعث شده تا این محصول به یک تشک ضد تعریق تبدیل شده و تا حدودی از تعریق زیاد جلوگیری کند ، در قسمت بدنه و کف این محصول نیز از  PVC است با این تفاوت که در قسمت زیرین به دلیل اینکه تحمل وزن و مقاومت بیشتری داشته باشد از پی وی سی چند لایه ضخیم تر استفاده شده است . این محصول دارای یک دفترچه راهنما است که شامل شیوه صحیح راه اندازی ، نحوه استفاده درست ، شیوه های مراقبت از این محصول و همچنین راهنمایی های مورد نیاز می باشد و باعث می شود که در بهترین حالت ممکن از این محصول استفاده کنید . این تشک دارای برچسب تعمیرات هم می باشد ، همین امر نیز باعث شده تا اگر این محصول دچار آسیب شود و نیاز به تعمیر آن داشته باشید به راحتی و با استفاده از همین برچسب در مدت زمان کوتاهی اقدام به رفع مشکل این محصول کنید . این تشک بادی را می توانید با یک پمپ باد برقی و یا دستی پر کنید این کالا دارای وزن بسیار کم و سبک می باشد که به شما این امکان را می دهد به سهولت آن را حمل کنید و همین امر سبب شده تا از این تشک در هر مکانی به خصوص مسافرت ها استفاده شود . برای خرید این محصول می توانید با شماره تماس های مربوطه برای راهنمایی بیش تر تماس گرفته و یا از طریق سایت سنتر اینتکس اقدام به تهیه این کالا کنید . 

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  191 سانتی متر
 عرض  73 سانتی متر
 ارتفاع  22 سانتی متر
 تحمل وزن  120 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC با رویه مخمل
 پمپ  ندارد 
 ساک حمل ندارد
 کد محصول  jilong 27121

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...