تشک بادی یک نفره بست وی کد bestway 67223

bestway 67223

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
1,320,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بست وی کد bestway 67223 از برترین تشک های عرضه شده با قابلیت تحمل وزن 136 کیلو گرم و همچنین رویه مقاوم از جنس پی وی سی دو لایه و همراه با پمپ باد پدالی سرخود

تشک بادی یک نفره بست وی کد bestway 67223 یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سفر و کمپینگ می باشد . این تشک بادی به تازگی و توسط برند بست وی وارد بازارهای جهانی شده است و از طراحی مهندسی شده ای برخوردار می باشد . جنس رویه این محصول از نوع پی وی سی جیر می باشد که نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی دارد و با توجه به رویه ضد تعریق که دارد می توانید از آن در شرایط آب و هوایی نه چندان گرم نیز استفاده نمایید . همچنین برای دو چندان کردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است که قابلیت تحمل وزن این تشک بادی را به 136 کیلو گرم افزایش داده است . در بخش بالایی این تشک بادی یک عدد پمپ باد پدالی نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید . همچنین در بخش بالایی این تشک بادی یک عدد بالش بادی سرخود وجود دارد که می تواند نقش بسزایی داشته باشد و خیال شما را از به همراه داشتن بالش راحت می کند . تشک بادی یک نفره بست وی کد bestway 67223 با کیفیت و قیمت مناسب در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که هم اکنون می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پدالی سرخود
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 انعطاف بدنه بالا و حجم کم
 مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...