تشک بادی یک نفره برزنتی کمپینگ

Klymit JCZ930

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره برزنتی کمپینگ محصولی جذاب و مقاوم بوده که به دلیل جنس مرغوب و رویه مواج برای بیماران نیز مناسب است . با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این تشک بادی را با قیمتی مناسب خریداری کنید .

تشک بادی یک نفره برزنتی کمپینگ از نمونه تشک های تولید شده طبی بوده که جهت استفاده بزگسالان به بازار عرضه شده است . این تشک بادی که بیشتر مخصوص مسافرت ، کوهنوردی و استفاده بر روی آب بوده که از PVC با روکش برزنتی ساخته شده است . این کالا ابعاد مناسبی داشته که موجب حمل بسیار ساده آن می شود و همچنین این تشک دارای یک کیف حمل نیز می باشد لازم به ذکر است زمانی که باد آن را خالی کرده باشید نیز ابعاد آن کوچک تر از سایر تشک های بادی موجود می شود . این تشک نیز مانند سایر محصولات فروشگاه اینتکس مقاومت بسیار خوبی دارد ، جنس کف آن با دو لایه ضخیم پی وی سی است که در برابر ضربات بسیار مقاومت می کند . برای راه اندازی این تشک بادی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله یک پمپ باد دستی آن را باد کنید . معمولا تشک های بادی کمپینگ که وارد بازار می شوند به کارایی آنها توجه می شود اما باید در نظر گرفت که این تشک علاوه بر کارایی چشمگیری که دارد دارای طرح و رنگ فوق العاده ای نیز می باشد که برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است . همچنین این تشک دارای بر چسب تعمیرات ، دفترچه راهنما و 48 ساعت مهلت تست از سوی نمایندگی اینتکس می باشد . در صورت تمایل برای خرید این کالا می توانید آن را به صورت اینترنتی از طریق سایت سنتر اینتکس سفارش داده و در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرید . 

 نوع  سفری ، روی آب
 طول  180 سانتی متر
 عرض  65 سانتی متر 
 ارتفاع  7 سانتی متر
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc با رویه برزنتی
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  دارد
 کد محصولKlymit JCZ930

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...