تشک بادی یک نفره برزنتی بست وی

bestway 67448

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
1,790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره برزنتی بست وی محصولی با رویه مخملی ، دارای انعطاف و لطافت بسیار بالایی می باشد . هم اکنون می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب از طریق سایت سنتر اینتکس خریداری کنید .

تشک بادی یک نفره برزنتی بست وی محصولی با کیفت بالا و قیمت مناسب و بسیار پرطرفدار است که می توان در همه ی مکان ها از آن استفاده کرد . وزن کم این تشک موجب این می شود که بتوانید از تشک بادی حتی در سفر نیز استفاده کنید . معمولا تشک های طبی بست وی محصولاتی هستند که برای کسانی که به درد کمر و یا آرتروز دچار هستند بسیار مناسب است و می توانند به راحتی از این تشک استفاده کنند . جنس بدنه ی این کالا از پی وی سی سه لایه برزنتی می باشدکه دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد . رویه ی این محصول از جنس مخمل ضد تعریق می باشد که در هنگام استفاده از آن بدن شما تعریق نمی کند . این تشک دارای ، روکش لطیف مخملی ضد تعرق ، سطح مشبک و بسیار راحت ، وزن سبک و قابلیت حمل آسان ، دارای ۴۸ ساعت ضمانت تست می باشد که از این تشک بادی میتوانید در محل کار ، مسافرت ، ویلا ، منزل ، چادر های مسافرتی و... استفاده کنید . این محصول را می توانید توسط یک پمپ باد دستی به راحتی و در مدت زمان کمتر از 4 دقیقه پر کنید . این تشک بادی به دلیل جنس کف پی وی سی و مقاومی که دارد دارای تحمل وزن بسیار بالایی می باشد و می تواند در برابر فشار ها و ضربات مقاوم باشد . این کالا به گونه ای طراحی شده است که تمامی افراد در سنین مختلف بتوانند از آن استفاده کنند . برای خرید این محصول با دوام و طول عمر بالا می توانید با همکاران ما در سنتر اینتکس تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند . 

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  188 سانتی متر
 عرض  99 سانتی متر 
 ارتفاع  22 سانتی متر
 تحمل وزن  140 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC مخملی و برزنتی
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  ندارد 
 کد محصول bestway 67448

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...