تشک بادی یک نفره با پمپ داخلی

intex 64760E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره با پمپ داخلی محصولی بی نظیر از نظر طراحی ، مقاوم از نظر رویه و با کیفیت می باشد . این کالا تحت فروش نمایندگی اینتکس بوده و با قیمت ارزان قابل خرید می باشد .

تشک بادی یک نفره با پمپ داخلی راحتی یکی دیگر از محصولات با کیفیت و دیدنی است که به دلیل داشتن ساختار جدیدی که دارد در بین تخت های بادی از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار شده است . در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا ساختاری مستطیلی شکل دارد و می توانید از آن برای ساعات طولانی نیز استفاده کنید جنس رویه این تشک باعث می شود که در این مدت بدنتان دچار تعریق نشود و همین حس موجب لذت بسیاری می شود . بر روی بدنه این محصول هیچ گونه قسمت اضافی و یا آپشن خاصی دیده نمی شود و تنها بدنه مقاوم و ضخیم این محصول است که باعث شده تا در بین خانواده ها محبوب شود . تنها رویه مواج این محصول است که به صورت ساده تولید شده است و بخش های اصلی این کالا به صورت تو پر و با ارتفاع مناسب تولید گردیده است که همین عامل سبب شده تا پس از دراز کشیدن بر روی آن فرو رفته و راحتی و نرمی را برای شما به ارمغان آورد این محصول به قدری مقاوم است که در برابر ساییدگی مقاوم بوده و در برابر صدمات احتمالی آسیبی نبیند . همچنین از این محصول می توانید در سفرهای خود استفاده کنید . این کالا دارای یک پمپ باد پدالی نیز است . تمام این موارد سبب شده تا با خیال راحت این محصول را در سبد خرید خود قرار داده و از طریق نمایندگیسنتر اینتکس آن را با قیمت ارزان خریداری کنید .

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  191 سانتی متر
 عرض  76 سانتی متر 
 ارتفاع  25 سانتی متر
 تحمل وزن  136 کیلوگرم 
 جنس بدنه  PVC با رویه مخملی 
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  ندارد
 کد محصول intex 64760E

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...