تشک بادی یک نفره با پمپ باد برقی

Wenzel 8225265

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره با پمپ باد برقی محصولی با قیمت ارزان می باشد که توسط فروشگاه سنتر اینتکس به فروش می رسد . این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و از کیفیت بالایی بهره مند است .

تشک بادی یک نفره با پمپ باد برقی محصولی از شرکت ونزل می باشد که برای استفاده در منزل ، محل کار و به خصوص در مسافرت ها تولید و عرضه شده است ، بدنه این تشک بادی همانند بسیاری از محصولات دیگر از PVC مخملی ساخته شده است که از نرمی خاصی برخور دار است . رویه این محصول باعث می شود تا بتوانید ساعات زیادی بر روی آن استراحت کنید زیرا تا حدود زیادی از تعریق بدن شما جلوگیری می کند . رویه این تشک بادی طوری طراحی شده است تا علاوه بر در بر گرفتن اعضای بدن ، موجب عبور بهتر جریان هوا نیز شود . این قابلیت و طراحی در جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان بسیار موثر است . طراحی لایه های داخلی نیز به صورت موازی و پشت سر هم بوده تا باعث افزایش استحکام و تحمل فشار بیشتر بدنه شود . همچنین کف این محصول از پی وی سی چند لایه تشکیل شده است که همین امر سبب می شود دارای تحمل وزن بسیاری باشد . برای راه اندازی این محصول می توانید آن را توسط یک پمپ باد برقی ، پر کنید این تشک بادی دارای ابعاد بسیار مناسبی است به طوری که می توانید از آن در مسافرت ها استفاده کنید لازم به ذکر است که اگر باد درون تشک را خالی کنید ، می توانید آن را درون کوله پشتی قرار داده و با خود در هر مکانی حمل کنید . این تشک بادی ونزل دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط نمایندگی سنتر اینتکس بوده که به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود .

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع  23 سانتی متر 
 تحمل وزن  273 سانتی متر
 جنس بدنه  pvc مخملی
 پمپ  ندارد 
 کیف حمل  ندارد 
 کد محصول  Wenzel 8225265

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...