تشک بادی یک نفره با رویه مواج اینتکس

intex 68950

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره با رویه مواج اینتکس از کیفیت ساخت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است که بسیار محبوب نیز می باشد می توانید این تشک بادی  را از فروشگاه بزرگ اینتکس خریداری کنید .

تشک بادی یک نفره با رویه مواج اینتکس مدلی منحصر به فرد با طرحی جدید است . این تشک بادی نمونه کاملا متفاوتی نسبت به دیگر تشک های بادی موجود در بازار است که می توان از آن به عنوان بستری برای دراز کشیدن استفاده کرد . این تشک بادی طبی جوری طراحی شده است که  بهترین حالت را از نظر آناتومی استاندارد برای قرار گیری بدن حفظ می کند و بی آنکه فشاری بر روی اندام های افراد حس شود در استفاده طولانی مدت احساس خستگی به افراد دست نمی دهد . این محصول برای بزرگسالان طراحی شده و قادر است با توجه به ابعاد کوچک خود وزن های بسیار بالا را تحمل کند . به دلیل وزن بسیار کمی که دارد به راحتی قابلیت جا به جایی دارد از این تشک بادی می توانید در مسافرت ها و یا منازل خود استفاده کنید رویه مواج این تشک که در تصویر قابل مشاهده است باعث می شود که وقتی به مدت طولانی بر روی آن استراحت کردید بدنتان تعریق نکند این تشک برای افرادی که به مدت طولانی درگیر انواع درد های کمر هستند اما در انتخاب تشک مناسب خود دچار مشکل بودند بهترین گزینه است . این تشک بادی در برابر انواع ساییدگی ها و صدمات احتمالی بسیار مقاوم است . رنگ این تشک بادی طبی به گونه ای می باشد که تمام افراد بتوانند از آن استفاده کنند این کالای بادوام دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد . در صورت تمایل برای خرید این تشک بادی می توانید این محصول را از طریق بزرگترین فروشگاه محصولات بادی سایت سنتر اینتکس خریداری کنید . 

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  191 سانتی متر
 عرض  76 سانتی متر
 ارتفاع  22 سانتی متر
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC دولایه با رویه مخمل
 پمپ  ندارد 
 کیف حمل  ندارد 
 کد محصول intex 68950

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...