تشک بادی یک نفره با الیاف فایبرتک اینتکس

intex 64101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره با الیاف فایبرتک اینتکس محصولی کاربردی جهت استفاده در منزل ، مسافرت و چادر های مسافرتی می باشد . این تشک بادی دارای 2.7 کیلو گرم وزن بوده و در عین حال قادر به تحمل وزن تا 140 کیلو گرم می باشد . رویه ی این محصول از پی وی سی جیر و کناره های آن از پی وی سی طرح چرم تشکیل شده است که این امر موجب افزایش انعطاف و زیبایی هرچه تمام تر آن شده است .

تشک بادی یک نفره با الیاف فایبرتک اینتکس محصولی زیبا ، کاربردی و کم حجم و سبک می باشد . در ساخت این تشک بادی از الیاف فایبرتک استفاده شده که این امر موجب افزایش نرمی این محصول شده است . رویه ی این محصول کاربردی از پی وی سی جیر ساخته شده که بسیار لطیف بوده و مناسب استفاده برای هر گروه سنی می باشد . همچنین کناره های آن از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است که موجب افزایش انعطاف و کیفیت محصول شده است  . شرکت اینتکس جهت افزایش کیفیت این تشک بادی زیبا کف آن را از پی وی سی دولایه تهیه کرده است . به همین منظور قادر است تا وزن 140 کیلو گرم را تحمل نماید . همچنین سطح آن به صورت مواج طراحی شده که مانع از تعریق بدن در استفاده های طولانی مدت می شود . این محصول دارای یک دریچه ی باد بوده که می توان با استفاده از آن هوای داخل تشک بادی را تخلیه کرده یا مجددا آن را راه اندازی نمود . همچنین به دلیل وزن 2.7 کیلو گرمی این محصول کاربردی می توان از آن در منزل و سفر استفاده کرده و به دلیل ارتفاع مناسبی که دارد قابل استفاده در چادر های مسافرتی نیز می باشد . تشک بادی یک نفره با الیاف فایبرتک اینتکس با بهترین کیفیت و کارایی و مناسب ترین قیمت هم اکنون از نمایندگی مرکزی اینتکس قابل خریداری می باشد . شما می توانید به صورت حضوری محصول را خریداری کرده یا به صورت اینترنتی اقدام به سفارش آن نمایید . 

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...