تشک بادی یک نفره اینتکس با بالش سرخود

intex 66779

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تشک بادی یک نفره اینتکس با بالش سرخود با قیمت و کیفیت مناسب از نمایندگی اینتکس سنتر ، رویه این محصول از پی وی سی جیر می باشد و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 136 کیلو گرم می باشد و به همراه آن پمپ باد سرخود نیز وجود دارد . 

تشک بادی یک نفره اینتکس با بالش سرخود یکی از جدیدترین و کار آمد ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد. این تشک بادی زیبا و با کیفیت دارای بالش سرخود می باشد که هنگام راه اندازی به صورت خودکار شکل می گیرد و سر و گردن را در موقعیت مناسبی قرار می دهد.رویه ی این تشک بادی از پی وی سی جیر یا مخمل ساخته شده که علاوه بر نرمی و لطافت انعطاف قابل توجهی به آن بخشیده است . همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد و با توجه به گردش هوایی که به جریان می اندازد از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین کناره های این محصول با کیفیت از پی وی سی طرح چرم و کف آن از پی وی سی دو لایه تشکیل شده است که علاوه بر انعطاف مقاومت وقدرت تحمل وزن آن را تا حد قابل توجهی بالا برده است ، قابلیت تحمل وزن این محصول 136 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . این تشک بادی از سبک ترین تشک های بادی می باشد و وزن آن 4.3 کیلو گرم است و به راحتی توسط ساک حملی که دارد قابل جا به جایی حتی در مسافرت ها می باشد . تشک بادی یک نفره اینتکس با بالش سرخود با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس سنتر موجود می باشد که می توانید آن را همین حالا سفارش دهید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 قابلیت مکش باد توسط پمپ
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...