تشک بادی یک نفره اینتکس با الیاف شمعی

intex 64701

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره اینتکس با الیاف شمعی محصولی زیبا و کاربردی ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد . در ساخت این محصول از الیاف شمعی استفاده شده است که این امر موجب افزایش نرمی و راحتی آن شده است . جنس رویه ی آن از پی وی سی جیر بوده و به منظور ضد تعریق بودن به صورت مواج تهیه شده است .این محصول 3.3 کیلو گرم وزن داشته و قادر به تحمل وزن تا 273 کیلو گرم می باشد .

تشک بادی یک نفره اینتکس با الیاف شمعی محصولی با کیفیت تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد . رویه ی این محصول از پی وی سی جیر ساخته شده که زیبایی و لطافت چشمگیری را به محصول بخشیده است . علاوه بر این ، این رویه به صورت مواج طراحی شده است که موجب گردش هوا بین بدن و تشک بادی می شود . به همین منظور از تعریق بدن در استفاده ی طولانی مدت جلوگیری می کند و بدن را در موقعیت مناسبی قرار می دهد . کناره های آن نیز از پی وی سی مات ساخته شده است که این امر موجب افزایش انعطاف محصول شده و می توان به راحتی و در مواقع لزوم آن را جمع کرد . نکته ی مهم در ساخت این محصول جنس کف آن است ، که از پی وی سی دولایه تهیه شده که استقامت آن را در برابر فشار تا حد قابل قبولی بالا برده و می تواند تا وزن 273 کیلو گرم را تحمل نماید . همچنین این تشک بادی زیبا دارای یک دریچه ی باد بوده که می توان از آن طریق و با استفاده از پمپ های باد آن را راه اندازی نمود و یا به طور کامل تمام هوای داخل آن را تخلیه کرد . این محصول بسیار کاربردی و سبک می باشد و تنها 3.3 کیلو گرم وزن دارد . و به منظور استفاده در منزل ، مسافرت و چادر های مسافرتی تهیه شده است . تشک بادی یک نفره اینتکس با الیاف شمعی با بهترین کیفیت و کارایی و مناسب ترین قیمت ، هم اکنون به صورت حضوری و اینترنتی قابل خریداری از نمایندگی مرکزی اینتکس می باشد . 

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض  99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
 دارای نشمینگاه مواج موازی
 ابعاد بسته بندی: 10× 28× 35 سانتی متر
 قابلیت ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...