تشک بادی یک نفره آبی با کیسه خواب

bestway 67434B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره آبی با کیسه خواب یک محصول دارای انعطاف پذیری بالا ، دارای کیسه خواب سرخود ، دارای رویه چرم ، دارای قیمت ارزان و قابل خرید از نمایندگی  سنتر اینتکس در ایران می باشد .

تشک بادی یک نفره آبی با کیسه خواب از سری تشک های بادی با کیفیت و منحصر به فرد می باشد که توسط یکی از محبوب ترین کمپانی های جهانی روانه بازار شده است . جنس رویه این تشک بادی از نوع چرم با کیفیت می باشد که استحکام و زیبایی فوق العاده ای را به این محصول داده است . قابلیت تحمل وزن یکی از ویژگی های مهمی است که در هنگام خرید محصول باید به آن دقت کنید . این محصول دارای بالش بادی می باشد که وقتی محصول پر شد آن هم باد می شود این تشک بادی علاوه بر استحکام بالا دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . این محصول دارای کیسه خواب نیز می باشد که فضای گرمی را به وجود می آورد . همچنین جنس رویه این محصول باعث شده که خاصیت ضد تعریق بودن را داشته باشد و وقتی بر روی آن استراحت می کنید بدنتان دچار تعریق نشود . همینطور رنگ این تشک بادی به صورت یکدست آبی با طرحی خاص تولید گردیده که فوق العاده چشم نواز خواهد بود . یکی دیگر از نقاط قوت این محصول هم می توان به طبی بودنش اشاره داشت که بهترین گزینه برای افرادی می باشد که دچار درد های کمر می باشند . این محصول دارای وزن مناسبی هم می باشد که به سادگی می توانید آن را به کمک کیف حملی که دارد با خود جا به جا نمایید . هم اکنون این تشک بادی را می توانید با قیمت استثنایی از طریق سایت فروشگاه سنتر اینتکس به سبد خرید خود اضافه کرده و همچنین می توانید با تلفن هایی که داخل سایت درج شده است تماس بگیرید تا یک خرید مطئن را تجربه نمایید . 

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  185 سانتی متر 
 عرض  76 سانتی متر
 ارتفاع  22 سانتی متر
 تحمل وزن  136 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC دولایه
 پمپ  ندارد
 کیف حمل  دارد 
 کد محصول  bestway 67434B

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...