تشک بادی کودک یک نفره بست وی

Bestway 67918

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک یک نفره بست وی تشکی بسیار دوست داشتنی برای کودکان خواهد بود تا آن ها بتوانند مدت هایی را بر روی تشک دراز کشیده و استراحت کنند . تشک های بادی به دلیل انعطاف پذیری بسیار خوب و نرمی خاصی که دارند در میان مشتریان محبوب شده اند و با توجه به آن شرکت بست وی مدل هایی را نظیر تشک بادی کودک یک نفره بست وی برای استفاده کودکان سنین پایین تر طراحی کرده است .

تشک بادی کودک یک نفره بست وی نمونه ای از تشک های بادی ساخته شده مخصوص کودکان است که دارای ابعاد نسبتا کوچکی بوده و بست وی آن را در دو رنگ تولید کرده تا شما بتوانید آن را در دو رنگ نارنجی و سبز از فروشگاه اینتکس سنتر خریداری کنید . این تشک بادی سبک و قابل حمل بوده و شما می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه داشته باشید تا کودکان در سفر نیز بتوانند از تشک بادی استفاده کنند . برای راه اندازی این محصول می توانید از پمپ باد استفاده کنید تا راه اندازی برای شما راحت تر شود . فروشگاه سنتر اینتکس برای محصول این پمپ باد را در نظر گرفته است تا راه اندازی به سادگی و به آسانی انجام شود . این پمپ باد به صورت دستی بوده و نیازی به برق نداشته و در هر جایی می توانید تشک بادی را راه اندازی کنید . این محصول به خوبی می تواند وزن کودکان را تحمل کند . برای همین تمامی کودکان می توانند از تشک بادی کودک یک نفره بست وی استفاده کنند . طول تشک بادی کودک یک نفره بست وی برابر با 158 سانتی متر و عرض آن 89 سانتی متر است که کاملا مناسب برای کودکان خواهد بود . ارتفاع تشک بادی کودک یک نفره بست وی همچنین 18 سانتی متر است . وزن تشک بادی کودک 2.4 کیلوگرم می باشد . بدنه تشک بادی از پی وی سی طرح چرم و رویه آن از پی وی سی جیر ساخته شده است .

 نوع  خانگی 
 طول  158 سانتی متر
 عرض  89 سانتی متر
 ارتفاع  18 سانتی متر
 وزن 2.4 کیلوگرم
 جنس بدنه  پی وی سی با رویه جیر
 پمپ دستی
 رنگ نارنجی ، سبز
 کد محصول Bestway 67918

تشک بادی کودک یک نفره بست وی

تشک بادی کودک بست وی یکی از زیبا ترین تشک های بادی فروشگاه سنتر اینتکس است که با رنگی فوق العاده دوست داشتنی ساخته شده است و دلیل رنگ خاص و متفاوت ان نیز برای این است که شرکت بست وی این تشک را برای استفاده کودکان طراحی کرده است و شما می توانید این محصول را برای استراحت کردن و خوابیدن کودکان خریداری کنید . حتی اگر به ابعاد تشک بادی نیز توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که این تشک بادی دارای ابعاد کوچک تری بوده و می تواند برای استفاده کودکان و همچنین نوجوانان کاربرد داشته باشد . 

فروشگاه اینتکس به دلیل محبوبیت بسیار زیاد تشک های بادی و توجه افراد به ویژگی ها و خصوصیات این محصولات بادی ، فروشگاه اینتکس در نهایت برای اینکه کودکان نیز بتوانند از این محصولات بادی نهایت استفاده را ببرند ، تشک بادی کودک یک نفره بست وی را موجود کرده است تا شما بتوانید آن را خریداری کنید . رنگی که تشک بادی کودک یک نفره بست وی دارد فیروزه ای می باشد ولی مدل ها و رنگ های دیگر این تشک بادی نیز موجود است که شما می توانید آن را برای استفاده کودکان خریداری کنید . 

با توجه به اینکه تشک بادی کودک یک نفره بست وی به صورت بادی طراحی شده است ، نرمی و راحتی بسیار به خصوصی را می توانید از محصول انتظار داشته باشید و کودکان می توانند به راحتی از آن استفاده کرده و خواب های آرام و دلنشینی را داشته باشند . این تشک بادی کودک سطح طبی و نرمی دارد و برجستگی های سطح تشک بادی نیز به همین دلیل بوده و باعث شده است تا محصول کاملا نرم و طبی شود . توجه داشته باشید که این تشک بادی به سادگی قابل جابجایی بوده و خود کودک نیز می تواند آن را برداشته و جابجا کند . 

انتخاب یک تشک طبی و استاندارد به خصوص برای کودکان بسیار مسئله مهمی است ، برای اینکه کودکان در سنین رشد بوده و اگر از تشک های طبی و مناسب استفاده شود ، رشد عقلی و بدنی آن بسیار بهتر خواهد شد . یکی از دلیل هایی که کمک به رشد کودک می کند این است که تشک بادی کودک یک نفره بست وی بسیار نرم بوده و سطح آن دارای برجستگی هایی است که میتواند جریان خون را در بدن حتی در حالت دراز کشیده بسیار در شرایط خوبی نگهدارد و همچنین از گرفتگی های عضلانی برای کودکان ایجاد نخواهد شد ، بنابراین آن ها در یک شرایط ایده آل استراحت خواهند کرد . 

نکته دیگری که مطرح است این است که اگر کودک احساس راحتی کند ، می تواند آرام تر بخوابد و در نهایت خوابی با کیفیت را داشته باشد که باعث دور شدن خستگی ها و استراحت فکری آن ها خواهد شد ، بنابراین پس از بیدار شدن احساس سر زندگی و شادابی خواهند داشت و تمامی این موارد گفته شده کاملا به انتخاب تشک بستگی دارد . برای همین است که توصیه می شود حتما یک تشک مناسب برای کودک خود انتخاب کنید . تولید کننده این تشک بادی ، شرکت بست وی می باشد که از بهترین تولید کنندگان تشک های بادی بوده و کیفیت بی نظیری را می توانید از تشک بادی کودک یک نفره بست وی انتظار داشته باشید . 

جنس بدنه محصول از پی وی سی است و ویژگی های خاص زیادی را دارد ، به خصوص که ضد حساسیت بوده و همچنین انعطاف پذیری بالایی دارد و ضد آب نیز می باشد . طول تشک بادی کودک یک نفره بست وی 158 سانتی متر است و عرض آ« نیز 89 سانتی متر می باشد ، شما می توانید با در نظر گرفتن قد کودک خود ، این تشک بادی را خریداری کنید . ارتفاع تشک همچنین 18 سانتی متر می باشد . وزن خود تشک در حالت بسته بندی شده به 2.4 کیلوگرم می رسد که وزن بسیار سبکی بوده و کودک بسیار راحت می تواند محصول را جابجا کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...