تشک بادی کودک روی آب طرح Frozen

intex 48776

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,390,000
1,340,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک روی آب طرح Frozen محصولی با کیفیت با ساختاری مقاوم ، برای کودکان ، جهت تفریح و بازی بر روی استخرها و دیگر آب های آرام طراحی گردیده است .

تشک بادی کودک روی آب طرح Frozen محصولی متفاوت با طراحی بدنه ای منحصر به فرد بوده که در سال جدید میلادی توسط برند معتبر اینتکس ، عرضه به بازار ایران شده است . این تشک بادی با بهری گیری از انیمیشن یخ زده یا همان Frozen ، یک محصول محبوب و پرطرفدار در بین کودکان بوده است . این تشک بادی با سطح مواج خود  امکان گردش آزادانه هوا بین رویه محصول و بدن افراد را فراهم ساخته تا از تعریق مصرف کنندگان اجتناب کند ، البته لازم به ذکر است این امر علاوه بر نرمی و راحتی از لیز خوردگی کودکان شما حین استفاده به خوبی جلوگیری می کند تا با خیالی آسوده فرزندان خود را به صورت شناور بر روی آب قرار دهید . علاوه بر این از دیگر نکات مثبت این تشک که بسیار حائز اهمیت می باشد جنس بدنه محصول بوده چرا که تاثیر مستقیمی بر دوام و طول عمر کالا داشته ، بنابراین این شرکت برای اطمینان خاطر مشتریان خود از وینیل یا همان پی وی سی طرح چرم و گرافیکی استفاده کرده که علاوه بر زیبایی بسیار مقاوم در برابر رطوبت ، گرما و سرما ، نور مستقیم خورشید و دیگر عوامل محیطی بوده است . از دیگر مزایای این محصول می توان به راه اندازیی ساده و آسان آن اشاره کرد که تنها کافیست با تهیه یک پمپ باد دستی و مخصوص این کالا را توسط دریچه هوایی که بر روی بدنه آن تعبیه شده است در مدت زمان 3 الی 4 دقیقه اقدام به راه اندازی آن کنید . هم اکنون می توانید این محصول بادی کودک را با قیمتی مناسب به همراه 48 ساعت مهلت تست و یک بر چسب تعمیر از نمایندگی اینتکس خریداری کنید . 

 نوع تفریحی
 طول 157 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل PVC
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 وزن کالا 1.8 کیلو گرم
 پمپ __
 کد محصول  intex 48776

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...