تشک بادی کودک به همراه بالش مجزا

intex 48771

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک به همراه بالش مجزا محصولی زیبا و با کیفیت مخصوص کودکان می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است . این محصول بسیار نرم و راحت بوده و تنها 2 کیلو گرم وزن دارد و به راحتی قابل حمل می باشد . به همین منظور می توان از این محصول  در خارج از منزل نیز استفاده کرد . همچنین این محصول دارای رویه ای مواج و ضد تعریق می باشد که از پی وی سی جیر ساخته شده است . کناره های آن نیز از پی وی سی مات تهیه شده که زیبایی و انعطاف محصول را دو چندان کرده است .

تشک بادی کودک به همراه بالش مجزا یکی از محصولات زیبا و پر طرفدار شرکت اینتکس مس یاشد که برای کودکان طراحی و تولید شده است . رویه ی این محصول زیبا از پی وی سی جیر تهیه شده است که این امر موجب افزایش لطافت محصول شده است . همچنین این رویه به صورت مواج طراحی شده که در حین استراحت بدن کودک را در بهترین موقعیت قرار می دهد و کودک می تواند خوابی راحت را تجربه کند . کناره های آن نیز به منظور افزایش زیبایی و انعطاف از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است . کف این تشک بادی از پی وی سی دولایه ساخته شده است که به همین منظور از استحکام و استقامت قابل قبولی در برابر فشار های وارده برخوردار می باشد . این محصول بسیار کاربردی بوده و به دلیل دارا بودن تنها 2 کیلو گرم وزن ، به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد . به همین جهت می توان از آن علاوه بر منزل در سفر نیز استفاده نمود . این تشک بادی دارای یک بالش بادی مجزا می باشد که در هنگام استراحت سر و گردن کودک را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی در این ناحیه می شود . تشک بادی کودک به همراه بالش مجزا با بهترین کیفیت و کارایی و مناسب ترین قیمت هم اکنون به صورت اینترنتی و حضوری از نمایندگی مرکزی اینتکس قابل خریداری می باشد . 

نوعخانگی، سفری
 سنین 3 تا 10 سال
 طول 157 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
ابعاد بسته بندی: 28×21×9 سانتی متر
 دارای یک عدد بالش
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...