تشک بادی کمپینگ دو نفره دو رنگ

intex 68799

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ دو نفره دو رنگ کالایی استاندارد و جذاب بوده که دارای طول عمر بالا و قیمتی ارزان می باشد . شرکت اینتکس این محصول را به بازار عرضه می کند .

تشک بادی کمپینگ دو نفره دو رنگ محصولی مسافرتی و جدید از شرکت intex بوده که در میان پر کاربرد ترین و مناسب ترین تشک های بادی سفر های کمپینگ محسوب می شود . این تشک بادی دارای ساختار و کیفیت ساخت بسیار مناسبی بوده که نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود از محبوب ترین تشک های بادی مسافرتی به حساب می آید . رویه این محصولی از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و مانند دیگر مدل های خود از انعطاف بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های مختلفی برخوردار است . وزن و حجم کم این محصول موجب شده تا حمل این کالا توسط کوله پشتی ها نیز فراهم باشد و به راحتی بتوانید آن را حمل کنید . رویه این نوع تشک به صورت موازی طراحی شده است تا بدن به طور مناسبی بر روی آن قرار بگیرد و هوا به خوبی در آن جریان پیدا کند و همین امر سبب می شود وقتی که بر روی آن استراحت می کنید بدنتان عرق نکند . این محصول به دلیل اینکه بیشتر در کمپینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد جمع و جور تر از تشک های بادی دو نفره دیگر می باشد و به دلیل بدنه ضد آب و وزن کمی که دارد می توانید در آب های کم عمق از آن استفاده کنید . کف این تشک بادی از پی وی سی چند لایه ساخته شده است به همین دلیل بدنه آن در برابر عوامل بیرونی بسیار مقاوم است . این محصول هم اکنون از طریق سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد . 

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  193 سانتی متر
 عرض  127 سانتی متر
 ارتفاع  24 سانتی متر
 تحمل وزن  250 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc با رویه طرح چرم
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  ندارد 
 کد محصول  intex 68799

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...