تشک بادی چند کاره با سطح مواج

Insta-Bed 8225244

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره با سطح مواج را میتوانید از نمایندگی مرکزی اینتکس خریداری نمایید . همچنین کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول هم از مزایای خوب این تشک بادی به شمار می رود .

تشک بادی چند کاره با سطح مواج که به تازگی وارد بازار جهانی ایران شده است به دلیل کیفیت مناسبی که دارد بسیار خواهان زیادی داشته و از پر فروش ترین محصولات این شرکت معتبر به شمار می آید . این تشک بادی با رویه فوق العاده نرم و لطیفی که دارد بسیار راحت می باشد که شما می توانید استراحتی همراه با آرامش را بر روی این تشک بادی تجربه کنید و آرگونومی استانداردی را در هنگام  خوابیدن به بدن خود ببخشید . همچنین شما قادر خواهید بود تا زیبایی مدرنی را برای منازل خود فراهم سازید . داشتن رویه ای مقاوم ، محتویات داخلی نرم و راحت و هم چنین قابلیت شستشو آن ها هم از دیگر خصوصیاتی است که این محصول را در مقایسه با تشک های دیگر ممتاز کرده است . این محصول به دلیل وزن کمی که دارد به شما این امکان می دهد که به راحتی آن را جا به جا کنید همچنین می توان از این کالا در فضاهای کوچک با متراژ کم  استفاده نمود . هنگام استراحت بر روی این تشک بادی طبی این محصول فرم کمر شما را گرفته تا شما دچار آسیب های احتمالی کمر نشوید و بتوانید استراحتی راحت داشته باشید . همچنین این تشک بادی دارای پمپ باد برقی و همینطور یک کیف حمل می باشد که برای راحتی بیشتر شما عزیزان در نظر گرفته شده است . جهت سفارش و تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن هم اکنون می توانید این کالا را از نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید .

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  188 سانتی متر
 عرض  99 سانتی متر
 ارتفاع  23 سانتی متر
 تحمل وزن  136 کیلوگرم
 جنس بدنه  وینیل
 پمپ  دارد
 کیف حمل  دارد 
 کدمحصول  Insta-Bed 8225244

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...