تشک بادی پلی استری کمپینگ اینتکس

comfy cloud 33542

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی پلی استری کمپینگ اینتکس محصولی بسیار زیبا و کاربردی می باشد . این محصول بسیار سبک بوده و تنها درای 1.3 کیلو گرم وزن می باشد و در عین حال قادر به تحمل وزن تا 136 کیلو گرم بوده که این امر نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد . همچنین جنس تمام قسمت های آن از پلی استر تهیه شده که مقاومت آن را تا حد قابل قبولی بالا بره است .

تشک بادی پلی استری کمپینگ اینتکس محصولی بسیار زیبا و با کیفیت می باشد . جنس این تشک بادی از پلی استر با کیفیت بوده و با طراحی ویژه ی خود ، طرفداران فراوانی در بین علاقمندان به محصولات بادی پیدا کرده است . این محصول دارای رنگ بندی های زیبا و متفاوتی بوده و برای هر گروه سنی مناسب می باشد . این تشک بادی بسیار سبک بوده و تنها دارای 1.3 کیلو گرم وزن می باشد . به همین منظور به راحتی قابل حمل و جابه جایی بوده و می توان از آن علاوه بر منزل در حین سفر نیز استفاده نمود . همچنین با توجه به طراحی خاصی که در تولید آن به کار گرفته شده ، این محصول می تواند بدن را به طور کامل در بر می گیرد و موجب می شود به راحتی استراحت نمایید . همچنین با توجه به کیفیت بالای آن ، این محصول قادر است تا وزن 136 کیلو گرم را به خوبی تحمل کرده و هیچ آسیبی به بافت آن نرسد . این تشک بادی دارای دو جیب در کنار بدنه بوده که می توانید اشیاء ریز همراه خود را در آن جای دهید . یکی از خصوصیات بارز این محصول زیبا و با کیفیت راه اندازی آسان آن می باشد . به این ترتیب که با باز کردن دریچه ی هوا و تکان دادن محصول ، به راحتی هوای مورد نیاز برای راه اندازی وارد آن شده و دیگر احتیاجی به انواع پمپ ها نخواهید داشت . تشک بادی پلی استری کمپینگ اینتکس با بهترین کیفیت و کارایی و قیمتی مناسب هم اکنون به صورت اینترنتی و یا حضوری قابل خریداری از نمایندگی مرکزی اینتکس می باشد .

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 218 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه پلی استر
 جنس بخش کناری پلی استر
 جنس کف پلی استر
 پمپندارد
 نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح گود
 قابلیت استفاده بر روی آب
کد محصولcomfy cloud 33542

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...