تشک بادی برزنتی داخل خودرو

YT-201-B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
770,000
1,720,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مسافرتی برزنتی داخل خودرو از سری محصولات پر فروش اینتکس به شمار می رود . این محصول به دلیل پوشش کامل در قسمت پشتی خودرو گزینه مناسبی برای سفر های طولانی می باشد .

تشک بادی مسافرتی برزنتی داخل خودرو یکی از محصولات کاربردی و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد واز سری تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که به تازگی برای استفاده در صندلی عقب انواع ماشین های ایرانی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد . این تشک بادی داخل خودرو دارای رویه ای از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که با توجه به رویه مواجی که دارد از خصوصیت ضد تعریق بودن برخوردار است و به شما این امکان را می دهد تا حتی بتوانید مدت زمان بسیار طولانی را هم بر روی آن استراحت کنید . این تشک بادی دارای وزن بسیار کمی می باشد که در بخش کف آن از پی وی سی چند لایه استفاده شده است که در برابر انواع صدمات و خراشیدگی ها مقاوم است و قابلیت تحمل وزن این تشک بادی با توجه به وزن کم محصول بسیار زیاد است و مناسب برای تمامی افراد با وزن های مختلف می باشد . ارگونومی ساخت این تشک بادی به صورتی می باشد که در بخش کف آن یک عدد پایه بادی سرخود قرار گرفته است و همچنین بدنه این تشک بادی ضد آب می باشد و دارای مقاومت بسیار بالایی است . شما عزیزان به راحتی می توانید این تشک بادی را به وسیله یک پمپ باد دستی پر کنید و این کار در مدت زمان بسیار کمی انجام می شود و همینطور این کمپانی پر آوازه برای راحتی شما یک کیف حمل نیز برای این محصول در نظر گرفته است . شما می توانید این محصول را با برترین کیفیت و قیمت از سایت سنتر اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

 نوع  سفری
 طول  143 سانتی متر
 عرض  87 سانتی متر
 ارتفاع  45 سانتی متر
 تحمل وزن  160 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC برزنتی
 پمپ  دارد
 کیف حمل  دارد
 کد محصول  YT-201-B

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...