تشک بادی مسافرتی برزنتی اینتکس

intex 68724

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مسافرتی برزنتی اینتکس تخت خواب بادی بسیار زیبا و محبوب که از بدنه ای بسیار مقاوم ساخته شده و سطحی بسیار نرم دارد .

تشک بادی مسافرتی برزنتی اینتکس تشکی است که می توانید آرامش و راحتی را با آن تجربه کنید . این تشک ساخت شرکت اینتکس بوده که از وقتی وارد بازار جهانی شده است توانسته محبوبیت بسیار بالایی را در بین طرفداران خود به دست آورد . این تشک ستون فقرات را در حالت طبیعی نگه داشته و از وضعیت نرمال خارج نمی کند و به همین دلیل از بروز انواع کمر درد و مشکلات ستون فقرات جلوگیری می نماید . همچنین به دلیل داشتن الیاف طبیعی داخل این تشک فشاری روی عضلات ایجاد نشده و اصطلاحا موجب کوفتگی بدن نمی شود . اگر مدت ها به دنبال یک تشک مرقون به صرفه و دارای خواص طبی هستید کارشناسان ما این تشک بادی را به شما پیشنهاد می کنند . این تشک بادی برای نوجوانان و بزرگسالان بهترین گزینه محسوب می شود که می توانند در سالیان دراز از آن استفاده کنند بدون اینکه افت قابل ملاحظه ای در آن مشاهده کنند . این کالا یک تشک ایده آل برای وزن های مختلف می باشد . برای راه اندازی و مراقبت این محصول می توانید از پمپ باد برقی که دارد استفاده کنید و یا هنگامی که دیگر به آن نیاز ندارید محصول را جمع کنید . این تشک بادی به دلیل جنس بدنه مستحکمی که دارد اگر به دلیل جا به جایی بر روی زمین کشیده شود و ساییده شود هیچ گونه صدمه ای نخواهد دید . برای ثبت سفارش خورد و تهیه این کالا از طریق سایت سنتر اینتکس اقدام کرده و این تشک بادی را در زمان کوتاهی تحویل بگیرید . 

 نوع  سفری
 طول  191 سانتی متر
 عرض  102 سانتی متر
 ارتفاع  23 سانتی متر
 تحمل وزن  180 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC برزنتی
 پمپ  دارد
 کیف حمل ندارد
 کد محصول  intex 68724

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...