تشک بادی مخمل با تکیه گاه اینتکس

intex 68916

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مخمل با تکیه گاه اینتکس دارای کیفیت مقاوم و جنس بدنه بسیار مستحکم می باشد . این محصول بادی دارای یک تکیه گاه می باشد که با قیمت مناسب از سایت اینتکس به فروش می رسد .

تشک بادی مخمل با تکیه گاه اینتکس از مواد اولیه با کیفیت بالا تولید شده است و دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشد البته تحمل وزن محصول بالا بوده و این تشک بادی می تواند مورد استفاده دو نفر قرار بگیرد . دیواره های داخلی این تشک نیز نقش مهمی در افزایش تحمل وزن این محصول ایفا می کنند . رویه ی ضد تعریق نیز آن نیز یکی از ویژگی های این محصول می باشد که این امکان را به شما می دهد حتی به مدت طولانی بر روی آن استراحت کنید . جنس رویه ی این تشک از پی وی سی مستحکم مخملی بوده و دارای استحکام بالا و همچنین راحتی زیادی می باشد و رویه ی مخملی این محصول موجب این می شود تا بدن شما در هنگام استفاده از آن ، عرق نکند و از استفاده ی آن لذت ببرید . کناره های این تشک نیز از جنس پی وی سی سه لایه بوده و در برابر صدمات مقاوم می باشد . ابعاد این محصول بسیار مناسب طراحی شده است تا به آسانی در هر مکانی قرار بگیرد . از مزایای دیگر این تشک بادی طبی داشتن تکیه گاه می باشد که برای راحتی بیشتر شما طراحی شده است . شما پس از دریافت محصول می توانید آن را از جعبه ای خود خارج نموده و بر روی سطحی صاف قرار داده و آن را به وسیله پمپ باد برقی باد کنید و از آن استفاده کنید . برای خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول می توانید با کارشناسان ما در سنتر اینتکس تماس بگیرید . 

 نوع  خانگی ، سفری ، روی آب
 طول  203 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  76 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
 تحمل وزن 275 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC با رویه مخمل
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  دارد
 کد محصول intex 68916

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...