تشک بادی مخملی یک نفره سبز

intex42185956

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مخملی یک نفره سبز با توجه به رنگ و نوع طراحی ، قابل استفاده در محیط های خانگی و اتاق خواب می باشد این محصول بادوام هم اکنون در سایت سنتر اینتکس موجود می باشد .

تشک بادی مخملی یک نفره سبز از زمانی که وارد بازار های جهانی شده است توانسته به محبوبیت بسیار بالایی در بین طرفداران محصولات اینتکس دست یابد . رویه آن نیز از پی وی سی جیر در نظر گرفته شده است که مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی داشته و نیز با ایجاد گردش هوا بین بدن و این تشک بادی مانع از تعریق می شود . تحمل وزن این محصول به قدری بالا بوده که حتی افرادی با وزن بالا هم می توانند از آن استفاده کنند . قدرت استحکام این تشک به طوری طراحی شده است که در برابر انواع فشار ها و ضربات از خود مقاومت بالایی نشان می دهد ، همچنین رنگ این تشک بادی بسیار خاص می باشد و هنگامی که از آن در اتاقتان استفاده کنید شاهد جلوه زیبایی که به اتاقتان داده است خواهید شد . این تشک بادی طبی بسیار پر طرفدار است که به رنگ سبز تولید شده است ، این محصول بی نظیر دارای بدنه ای بسیار مقاوم و با کیفیت است ، طول عمر آن نیز بسیار بالاست و حمل نقل آن به راحتی امکان پذیر است ، حالت پذیری و انعطاف پذیری این تشک بادی بسیار خوب بوده و می تواند بستری مناسب و شرایط ایده آل تری برای استراحت کردن شما باشد . همچنین این محصول منحصر به فرد دارای 48 ساعت مهلت تست نیز می باشد که در صورت وجود مشکل شرکت آن را تعویض یا تعمیر می کند . شما عزیزان می توانید برای تهیه این کالا به سایت اصلی سنتر اینتکس مراجعه کنید . 

 نوع  خانگی ، سفری
 طول  188 سانتی متر 
 عرض  99 سانتی متر
 ارتفاع   22 سانتی متر
 تحمل وزن  120 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc با رویه مخمل
 پمپ  دارد
 کیف حمل ندارد
 کد محصول intex42185956

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...