تشک بادی سرمه ای

68755

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی سرمه ای محصولی با کیفیت با پمپ برقی می باشد که ساخته شده توسط شرکت بستوی بوده و دارای ارزش خرید بالایی می باشدو طراحی این محصول به صورت مستطیلی بوده و به رنگ زیبای سرمه ای می باشد. شما هم اکنون می توانید این محصول را از سایت سنتر اینتکس سفارش و خریداری کنید.

تشک بادی سرمه ای محصولی بسیار با کیفیت و نرم بوده که به همراه آن یک پمپ برقی برای راه اندازی موجود می باشد که ساخته شده توسط شرکت بست وی است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و به رنگ سرمه ای می باشد که قطعا استفاده از آن در منازل موجب زیبا تر شدن آن جا می شود . این محصول دارای طرح مواجی می باشد که باعث ضد تعریق بودن این محصول شده است. دلیل ضد تعریق بودن این محصول عبور هوا در هنگام استفاده از این محصول از بین این قسمت می باشد. جنس بدنه این تشک بادی طبی از پارچه مخملی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و یا صدمات احتمالی می باشد . ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 200 سانتی متر ، عرض: 150 سانتی متر ، ارتفاع : 25 سانتی متر ، تحمل وزن : 273 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 6 کیلو گرم بوده و به آسانی قابل حمل و جا به جا کردن می باشد . اگر قصد خرید این محصول را دارید هم اکنون می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت کنید .

نوع تشک بادیخانگی، سفری
 تحمل وزن ۲۷۳ کیلو گرم
 طول ۲۰۰ سانتی متر
 عرض ۱۵۰ سانتی متر
 ارتفاع ۲۵ سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی و فندکی
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 انعطاف بدنه بالا و حجم کم
 مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات تشک، دفترچه راهنما
 

 

امروزه تشک های بادی کاربرد های بسیاری دارند و به خوبی توانسته اند جایگزین مناسبی برای تشک های سنتی شوند . این نوع تشک ها علاوه بر استفاده راحت و بدون دردسر در محیط های خانگی می توانند بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها و کمپینگ ها باشند . تشک بادی بست وی یکی از با کیفیت ترین و مطرح ترین تشک های بادی تولیدی توسط برند بست وی می باشد که با توجه به کیفیت ساخت ایده آل و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارد توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید با تحلیل تشک بادی سرمه ای بست وی .

این تشک بادی دو نفره می باشد و ابعادی استاندارد دارد که به راحتی می تواند مورد استفاده دو نفر قرار بگیرد . این تشک بادی با توجه به رویه مواجی که دارد به خوبی به گردش هوای میان بدن و سطح تشک کمک کرده و این امر در جلوگیری از تعریق بدن به خوبی عمل می کند . همچنین راه اندازی این محصول به راحتی آب خوردن و در مدت زمان بسیار کوتاهی توسط پمپ باد برقی که بر روی محصول قرار داده شده است امکان پذیر می باشد . این پمپ باد به صورت دکمه ای می باشد و با زدن یک دکمه در مدت زمان تقریبی دو الی سه دقیقه تشک را به صورت کامل باد می کند . به هنگام باد کردن محصول باید به این نکته توجه داشته باشید که از زیاد و یا کم باد کردن بیش از حد تشک خودداری نمایید ، زیرا این امر تاثیر بسزایی در کاهش طول عمر محصول دارد .

اما جنس رویه این تشک بادی یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود زیرا دارای خصوصیت ضد سایش نیز است . خصوصیت ضد سایش علاوه بر جلوگیری از آسیب رسیدن به بدنه این تشک در صورت کشیده شدن پوست بدن نیز مانع سایش در پوست می شود و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن در خانه های خود استفاده نمایید . جنس رویه این تشک از نوع پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که کیفیت و مقاومت آن در برابر خطرات بیرونی از جمله ضربه بسیار بالا می باشد . 

وزن این محصول 6 کیلو گرم است . این وزن برای تشک های بادی با ظرفیت دو نفر استاندارد می باشد و این سبک بودن تاثیر بسزایی در جا به جایی هر چه راحت تر دارد . در کل تشک بادی سرمه ای بست وی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی و اتاق های خواب باشد و همچنین استفاده بسیاری از این تشک بادی درون چادرهای مسافرتی و کمپینگ می شود زیرا از ارتفاع پایینی برخوردار است و این امر باعث امکان استفاده ایده آل در چادر می شود . تشک بادی سرمه ای بست وی با قیمت تخفیف خورده در حراج تابستانی فروشگاه سنتر اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به تهیه آن نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...