تشک بادی روی آب یک نفره طرح دار

intex 57584

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
1,120,000
1,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره طرح دار محصولی پر فروش و با دوام از نر ساختار بدنه، به همراه قیمتی مناسب و ارزان، برای کودکان و نوجوانان تولید و عرضه شده است.

تشک بادی روی آب یک نفره طرح دار قادر به شناور نگه داشتن افراد بر روی سطح آب است و می تواند وزن استفاده کننده را به طور کامل تحمل کند. این محصول برای بازی های آبی طراحی شده است و خاصیت ضد آب دارد و می تواند مدت زمان زیادی را بر روی آب به صورت معلق قرار گیرد. بخش های مختلف این تشک بادی روی آب به منظور قرار گیری درست و نیز ایجاد تعادل و برقراری این تعادل در زمان لازم است و باعث افزایش کارایی این تشک بادی در زمان حضور روی آب می شود. از این گونه محصولات می توان در آب های آرام و همچنین استخر ها استفاده کرد و در محیط های باز به منظور استفاده از نور خورشید به کار برد. جنس انتخاب شده برای تولید تشک بادی روی آب از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی بوده که در صورت تماس با دماهای مختلف آب و سایز تغییرات آب و هوایی کیفیت و طول عمر خود را می تواند حفظ نماید. وزن بدنه این تشک بادی روی آب تنها 1 کیلوگرم بوده که در زمان جمع آوری شدن فضای کمی را اشغال می کند. از طرفی برای راه اندازی تنها به یک پمپ باد دستی مخصوص اینتکس و زمانی بالغ بر 3 دقیقه نیاز دارد. به همین دلیل بوده که شما می توانید برای استفاده در زمان سفر نیز این تشک بادی روی آب را انتخاب کنید. توجه داشته باشید شما می توانید از این تشک بادی روی آب در زمان سفر و فضاهای باز نیز استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. اگر قصد خرید تشک بادی روی آب را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

 نوع تشک بادی روی آب 
 طول   183 سانتی متر
 عرض  69 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها دارای برچسب تعمیرات
مناسب استفاده در استخر
 کد محصول intex 57584 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...