تشک بادی روی آب یک نفره شفاف

bestway 43024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,320,000
1,290,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره شفاف یک محصول مقاوم و راحت ، دارای تحمل وزن بالا ، با طراحی فوق العاده زیبا و خاص توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است .

تشک بادی روی آب یک نفره شفاف از سری محصولات جدید تفریحی بر روی آب بوده است که در سال جدید میلادی روانه بازار جهانی ایران گردیده است . این کالا مناسب برای آب های آرام استخرها ، دریاچه و دیگر آب های کم عمق می باشد که تمام افراد با هر رده سنی می تواند از این محصول بادی استفاده نمایند . این محصول دارای بدنه ای از جنس پی وی سی چرم و مستحکم ساخته شده است که از مقاومت بالایی در برابر صدمات برخوردار بوده ، همچنین کناره و قسمت زیرین این کالا نیز از پی وی سی دو لایه طراحی و ساخته شده است به همین دلیل استحکام کالا را در برابر فشار و اشعه خورشیدی و دیگر عوامل افزایش داده است تا شما خریداران از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید و احساس خوشایندی را تجربه کنید . ابعاد این محصول بادی نیز به گونه ای طراحی گردیده است تا به آسانی به هر مکان و جایگاهی جا به جا و حمل شود . علاوه بر این رویه این کالا به دلیل مواج بودن از خاصیت ضد تعریق برخوردار بوده است ، همچنین نشیمنگاه این محصول با ساختار فوق العاده خود بهترین حالت ممکن را برای اندام های شما در هنگام نشستن و دراز کشیدن در استفاده طولانی مدت شما فراهم می کند و احساس در و خستگی را از شما دور می سازد . از سوی دیگر این تشک بادی روی آب را می توانید همانند دیگر محصولات بادی از طریق پمپ باد دستی به ساده ترین روش توسط محفظه های باد موجود بر روی محصول راه اندازی کنید و در صورت عدم استفاده نیز در سریع ترین زمان ممکن هوای درون آن را خالی نمایید . هم اکنون برای تهیه ی این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام به خرید این کالا از طریق فروشگاه و یا از سایت سنتر اینتکس خریداری نمایید . 

 نوع تفریحی _ مستطیلی 
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 وزن کالا 1100 گرم
 جنس بدنه پی وی سی
 پمپ _
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول  bestway 43024

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...