تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس

intex 99902

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
1,800,000
1,670,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس از سری محصولات تفریحی، با طراحی فوق العاده برای استفاده تمام سنین، توزیع شده توسط شرکت معتبر اینتکس

تشک بادی روی آب یک نفره اینتکس محصولی جدید و منحصر به فرد می باشد که دارای ویژگی های خاصی بوده و برای تفریح کودکان و بزرگسالان تولید شده است. این محصول دارای قابلیت قرار گیری فرد به حالت شناور بر روی سطح آب می باشد و می تواند در زمانی طولانی این حالت را حفظ نماید و از فرورفتگی در داخل آب نیز جلوگیری کند. تشک بادی روی آب دارای بدنه ای از مرغوب ترین جنس پلاستیک فشرده بوده و با وجود توخالی بودن و پر بودن از باد دوام و طول عمر زیادی داشته و می تواند این دوام را در صورت استفاده مداوم حفظ نماید. این کالا طراحی جذاب داشته و دارای زیبایی ظاهری فراوانی است که محصول را مورد محبوبیت و مورد پسند افراد زیادی قرار می گیرد و این گونه دلیلی بر پر فروش بودن این محصول می باشد. محصول مورد نظر از جنس وینیل یا pvc می باشد که در حالتی فشرده می تواند کارایی بالایی را ایجاد نماید. این بدنه مرغوب و در درجه کیفی بالایی بوده و قادر به تحمل فشار و وزن افراد می باشد. در این گونه محصولات بادی حساسیت زیادی در تولید به کار رفته است و تمامی اجزای آن با دقت فراوان و مهارت کافی در کنار هم قرار گرفته اند. این گونه محصولات ضخامت بالایی دارد و با وجود توخالی بودن با این ضخامت تمایل به حفظ بدنه را دارد و می خواهد این محصول را برای سال های زیاد مورد استفاده افراد مختلف قرار دهد. بخش بدنه دارای قابلیت ضد تعریق و ضد حساسیت است. به این طریق که با استفاده طولانی مدت آسیبی به پوست فرد وارد نمی کند و به این طریق از بروز حساسیت جلوگیری می کند. این کالا دارای طرح و رنگبندی بسیار زیبا بوده که متناسب با تمامی سلقیه ها می باشد. برای خرید تشک بادی روی آب یک نفره از نمایندگی اینتکس با تلفن های این مرکز تماس بگیرید. 

 نوع تشک روی آب
 طول  200 سانتی متر
 عرض  55 سانتی متر 
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 ارتفاع 80 سانتی متر
 کد محصولintex 99902

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...