تشک بادی روی آب یک نفره

bestway 43109

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000
700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره محصولی زیبا و در عین حال ساده ، مناسب برای تمام سنین خصوصا بزرگسالان طراحی شده است که همراه با 48 ساعت ضمانت تست برای اطمینان مشتریان ، توسط نمایندگی سنتر اینتکس به فروش می رسد .  

تشک بادی روی آب یک نفره از سری محصولات شیک و بسیار راحت ، که توسط کمپانی بست وی عرضه گردیده است . این کالا به دلیل کیفیت و ظاهری ساده و خوش طرح خود یک محصول محبوب و پرفروش در بین طرفداران این نوع از تشک های تفریحی قرار گرفته است . این محصول بسیار مناسب برای آرامش و تفریح شما بر روی آب های آرام ، استخر ها ، دریاچه ها و دیگر آب های کم عمق بوده است . همچنین از دیگر نکات مثبت این کالا همانطور که در تصویر مشاهده می کنید رویه این تشک بادی می باشد ، که به صورت مواج طراحی شده که از سر خوردن بدن بر روی محصول جلوگیری به عمل می آورد و شما می توانید با خیالی آسوده ساعات طولانی را بر روی آن وقت بگذرانید . البته بر روی این کالا یک عدد بالش سرخود نیز تعبیه شده است که از این رو می توانید در هنگام دراز کشیدن بر روی محصول سر و گردن خود را در موقعیت مناسبی قرار دهید . این تشک بادی روی آب دارای رویه ای از جنس پی وی سی طرح چرم ساخته شده است که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین به منظور بالا بردن مستحکم ساختن این محصول ، در زیرین این کالا از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که مقاومت این تشک را چندین برابر کرده است تا در هنگام استفاده مشکلی ایجاد نشود . لازم به ذکر است جهت راه اندازی کالا می توانید این محصول را از طریق محفظه های بادی که بر روی محصول تعبیه شده بواسطه پمپ های بادی دستی و مخصوص ، در سریع ترین زمان هوای داخل آن را پر و خالی نمایید . از دیگر نکاتی که در رابطه با این کالا باید عنوان کرد این است که محصول دارای قابلیت تحمل وزنی بالا می باشد که افراد بالغ و بزرگسال می توانند از این تشک بادی بر روی آب استفاده نمایند . هم اکنون می توانید این تشک بادی روی آب را با برترین کیفیت و قیمتی مناسب در فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع تفریحی
 طول 181 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC دو لایه
 پمپ _
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول bestway 43109

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...